کمی جذابیت برای کمری همیشه محبوب تویوتا

تویوتا برای حفظ جذابیت کمری نزد خریداران، یک سری تغییرات در قالب مدل ۲۰۲۳ آن اعمال کرده که شامل یک رنگ بدنه جذاب و پوشش چرم جدید می‌شود.

شنبه - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
تویوتا کمری ۲۰۲۳

نسل هشتم کمری از سال ۲۰۱۷ روی خط تولید تویوتاست و اگرچه زمزمه ها پیرامون نسل آتی آن، مدت‌هاست آغاز شده، اما به نظر می‌آید سازنده‌اش هنوز آماده خداحافظی با این سدان خانوادگی همیشه محبوب نیست. و همین باعث شده تا برای حفظ جذابیت آن نزد خریداران ژاپنی، رنگ بدنه جدیدی به پالت رنگ‌هایش اضافه کند. این رنگ جدید از خانواده قرمز که Emotional Red III نام داشته، برای همزاد دایهاتسو-نشان تویوتا کمری یعنی دایهاتسو آلتیس نیز ارائه شده، از آن دسته رنگ های قرمزی است که بیشتر در تولیدات فراری یا پورشه دیده‌ایم.

در کنار این رنگ بدنه مهیج برای خودرویی که بخش عمده خریدارانش، با رنگ سفید، سیاه، نوک‌مدادی و یا در بهترین حالت، نقره‌ای خریداری می‌کنند، در مدل ۲۰۲۳ پوشش چرم جدیدی با رنگ قهوه‌ای روشن نیز در نظر گرفته شده که نه فقط بر روی صندلی‌ها، بلکه بر روی بخش‌هایی از داشبورد، کنسول میانی و رودری‌ها نیز کشیده شده تا در ترکیب با سیاهی چرم و پلاستیک دیگر اجرا، تداعی‌کننده محیطی لوکس‌تر باشد. تویوتا همچنین برخلاف مدل‌های پیشین دارای درگاه های USB-A بودند، مدل ۲۰۲۳ کمری را با درگاه‌های USB-C عرضه کرده است.

تویوتا هنوز اعلام نکرده که قصد عرضه کمری با رنگ بدنه و پوشش داخلی جدید در بازارهای بین‌المللی را نیز دارد، یا خیر. اما می‌دانیم این سدان محبوب در بازار ژاپن و بسته به سطح تجهیزات، با قیمتی در محدوده ۳ میلیون و ۴۹۵ هزار ین تا ۴ میلیون و ۶۸۲ هزار ین عرضه شده که تقریبا معادل ۲۶.۵۵۶ تا ۳۵.۵۷۵ دلار می‌شود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟