فروش فوق العاده مدیران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو – ۲۵ الی ۲۸ تیر

در مرحله جدید فروش فوق العاده خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص وزارت صمت، ۵ محصول از مدیران خودرو با موعد تحویل حداکثر ۹۰روزه عرضه شده است.

پنجشنبه - ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
فروش فوق العاده مدیران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو - ۲۵ الی ۲۸ تیر

بخشنامه فروش فوق العاده پنج محصول مدیران خودرو که قرار است از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و به روش قرعه کشی عرضه شوند، منتشر شد. در این طرح فروش محصولات مدیران خودرو که ثبت نام در آن از ۲۵ الی ۲۸ تیر امکان‌پذیر خواهد بود، ارزان‌ترین محصول قابل عرضه، تیپ اسپرت لاکچری MVM X22 دنده‌ای است که قیمت ۴۸۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومانی برای آن در نظر گرفته شده است. گران‌ترین MVM عرضه شده در این طرح فروش نیز تیگو ۷ است که در تیپ IE قابل ثبت‌نام خواهد بود و قیمت آن ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. لیست خودروهای قابل عرضه در این طرح فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو را می‌توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید.

همانطور که در جدول فوق قابل مشاهده است، خودرو ها با مدل ۱۴۰۱ تحویل مشتری خواهند شد و موعد تحویل، حداکثر ۹۰ روزه اعلام شده است. به رسم فروش های فوق العاده دو سال گذشته، خبری از سود مشارکت و یا انصراف با وجود خواب حداقل سه ماهه وجه پرداختی توسط مشتری نیست. اما در صورت تاخیر در تحول خودرو به مشتری، جریمه ۳۶ درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد بود.

لازم به ذکر است به هر کُد ملی در این طرح فروش محصولات مدیران خودرو، یک خودرو تخیص می‌یابد و این به شرطی است که کُد ملی مد نظر در ۴۸ ماه گذشته از هیچ یک از خودروسازان داخلی خودرو ثبت نام نکرده باشد یا خودرو تحویل نگرفته باشد. و البته می‌بایست دارای گواهینامه بوده، فاقد پلاک انتظامی فعال باشد. در ضمن، در صورت عدم مراجعه خودروهای برنده در قرعه کشی به نمایندگی به فاصله حداکثر ۵ ماه از تحویل خودرو با کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر، گارانتی خودروها غیرفعال خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که ثبت نام در طرح فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو تنها بصورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از ۲۵ الی ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۱ امکان پذیر خواهد بود. برای انتقال به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟