بخشنامه فروش محصولات بهمن موتور با قیمت های جدید – خرداد ۱۴۰۱

در بخشنامه خرداد فروش محصولات بهمن موتور، در کنار وانت کار تک و دو کابین و پیکاپ کاپرا2، ون اینرودز نیز با تحویل هفته دوم مرداد عرضه شده.

دوشنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
بخشنامه فروش محصولات بهمن موتور با قیمت های جدید - خرداد ۱۴۰۱

از صبح فردا، سه‌شنبه ۲۴ خرداد ماه در حالی بهمن موتور فروش سه محصول وانت و همچنین ون جدید خود، ایندروز را آغاز می‌کند که محصولات وانت یعنی کارا تک و دو کابین و کاپرا۲ افزایش قیمت چشمگیری به نسبت آخرین طرح فروش این محصولات داشته‌اند.

در این طرح فروش جدید که موعد تحویلش، هفته دوم مرداد ماه اعلام شده است، برای وانت کارا تک کابین تیپ ۴ قیمت ۳۲۵میلیون تومان و برای مدل دو کابین آن، قیمت ۳۳۷میلیون و ۵۰۰هزار تومانی در نظر گرفته است. این در حالی است که قیمت اسفند ۱۴۰۰ این دو محصول به ترتیب ۲۵۵میلیون و ۷۰۰هزار تومان و ۲۶۸میلیون تومان بود. با این حساب، در مدل تک کابین وانت کارا تیپ ۴ شاهد افزایش قیمت ۶۹میلیون و ۳۰۰هزار تومانی هستیم و مدل دو کابین وانت کارا نیز ۶۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان گران شده است.

یکی دیگر از محصولاتی که در طرح فروش جدید بهمن موتور عرضه شده، پیکاپ کاپرا۲ است که قیمت ۶۵۲میلیون تومانی آن حاکی از افزایش ۸۳میلیون و ۱۰۰هزار تومانی در مقایسه با آخرین بخشنامه فروش این خودرو است. ون باری جدید اینرودز هم که اسفند ماه ۱۴۰۰ با قیمت ۴۹۸میلیون تومان رونمایی شده بود، در بخشنامه فروش جدید بهمن موتور ویژه خرداد ۱۴۰۱ با قیمت قطعی ۵۵۹میلیون تومان عرضه شده است.

در نظر داشته باشید که برای این طرح فروش، سود مشارکت در نظر گرفته نشده اما مشمول ۱۳ درصد سود انصراف سالانه می‌شود. همچنین خودروها تنها در رنگ سفید قابل عرضه خواهند بود. این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۶ خرداد (یا تکمیل ظرفیت) ادامه خواهد داشت. جهت ثبت‌نام می‌بایست به سایت فروش محصولات گروه بهمن مراجعه فرمایید.

سایت فروش گروه بهمن
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟