فروش نقدی کامیونت های فورس بهمن دیزل

از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ سایت فروش بهمن دیزل برای ثبت نام در طرح فروش نقدی کامیونت های فوری با کاربری‌های مختلف فعال خواهد بود.

جمعه - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
فروش نقدی کامیونت های فورس بهمن دیزل - ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بهمن دیزل از فروش نقدی کامیونت های فورس ۶ و ۸.۵ تن از صبح روز شنبه ۲۴ اردیبهشت خبر داد. در این طرح فروش که از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۶ سه شنبه ۲۷ اردیبهشت یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، فورس ۶ تن در دو عادی و خواب‌دار عرضه می‌شود که به ترتیب قیمت نهایی ۹۸۰ و ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومانی برای آنها در نظر گرفته شده است. قیمت نهایی فورس ۸.۵ تن خواب‌دار نیز در این طرح، ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی این بخشنامه، هفته دوم تیر ۱۴۰۱ خواهد بود و خبری از سود مشارکت برای آن نیست. اما سود انصراف ۱۳ درصد سالانه برای آن لحاظ شده. گفتنی است ثبت‌نام خودروهای قابل عرضه در این بخشنامه، تنها در رنگ بدنه سفید امکان‌پذیر خواهد بود.

مشتریان خواهان ثبت‌نام در این بخشنامه فروش کامیونت فورس ملزم خواهند بود که همزمان نسبت به ثبت‌نام کاربری مد نظر خود نیز اقدام کنند. کاربری های قابل سفارش برای مدل شش تن عبارتند از یخچالدار، مسقف چادری و باری چوبی با روکش ورق فلزی. برای مدل ۸.۵ تن اما دایره انتخاب، گسترده‌تر بوده، شامل مسقف فلزی، مسقف ایزوله، یخچالدار، مسقف چادری بغل‌بازشو، مسقف فلزی حمل نوشابه (تیغه‌ای)، باری فلزی بغل‌بازشو، باری چوبی با روکش ورق فلزی و باری فلزی می‌شود. لیست کامل قیمت نهایی هر یک از این کاربری های قابل انتخاب در طرح فروش کامیونت های فورس بهمن دیزل را می‌توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید.

گفتنی است، کامیونت فورس ۸.۵ تن (کابین خوابدار) مجهز به موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ، تزریق مستقیم، توربو شارژ و اینتر کولر با استاندارد آلایندگی یورو۵، کلیدهای کنترلی روی فرمان، شیشه بالابر برقی، قفل مرکزی، دارای یک تختخواب، امکان تبدیل صندلی های جلو به تخت خواب، تودوزی چرمی پارچه ای به رنگ مشکی زرشکی، رینگ فولادی (۱۷.۵×۶) به همراه ترمزهای پنوماتیک می باشد. کامیونت فورس ۶ تن نیز مجهز به موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ با تزریق مستقیم، توربو شارژ و اینتر کولر و استاندارد آلایندگی یورو۵ بوده، از کلیدهای کنترلی روی فرمان، شیشه بالا بر برقی، قفل مرکزی، امکان تبدیل صندلی های جلو به تخت خواب (فورس ۱.۵ کابین دارای یک تخت خواب)، رینگ فولادی (۱۷.۵×۶) به همراه ترمزهای پنوماتیک بهره می‌برد.

همانطور که اشاره شد، ثبت نام کامیونت های فورس تنها به همراه کاربری امکان‌پذیر است و امکان تغییر کاربری نیز به هیچ عنوان میسر نخواهد بود. در ضمن، هر کد ملی مجاز به ثبت نام تنها یک دستگاه از این بخشنامه می‌باشد. برای انتقال به سایت فروش محصولات گروه بهمن جهت ثبت نام کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سایت فروش محصولات بهمن
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات