ثبت نام کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل – ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

اولین ثبت نام کامیون کشنده جدید بهمن دیزل امپاور با قیمت مصوب ۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان و موعد تحویل هفته دوم تیر ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

چهارشنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
ثبت نام کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

بهمن دیزل از صبح روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ثبت نام در طرح فروش نقدی کامیون کشنده جدید امپاور را با قیمت مصوب فروش ۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان آغاز خواهد کرد. در این طرح که موعد تحویلش، هفته دوم تیر ۱۴۰۱ اعلام شده، خبری از سود مشارکت نیست اما سود انصراف ۱۳ درصد سالیانه برای آن لحاظ شده و در صورت تاخیر در تحویل، جریمه تاخیر ماهانه ۲.۵ درصد متوجه شرکت خواهد بود. لازم به ذکر است ثبت نام تنها از طریق سایت فروش محصولات گروه بهمن امکان‌پذیر خواهد بود.

امکانات و ویژگی های بهمن دیزل امپاور

بهمن دیزل امپاور را کامیون کشنده‌ای با قابلیت رقابت با برندهای معتبر اروپایی و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا معرفی می‌کند که دارای مجوز حمل کالای خطرناک نیز می باشد. یک موتور کامینز ۶ سیلندر محرک کامیون کشنده جدید امپاور BD500 است که دارای توربوشارژر، اینترکولر و سیستم تزریق مسقیم سوخت بوده، با حجم ۱۱.۸ لیتر، توان تولید ۴۹۰ اسب‌بخار قدرت در دور ۱.۹۰۰ و ۲.۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه در از دورهای پایین ۱.۱۰۰ دور در دقیقه را دارد.

ترکیب این پییشرانه قدرتمند که استاندارد آلایندگی Euro 5 EEV را دارد، با گیربکس اتوماتیک ۲+۱۲ سرعته ZF نه تنها نویدبخش حضور یک محصول پرکشش و قابل اتکا برای کاربری‌‌‌های سنگین است، بلکه می‌توان انتظار عملکرد بهینه‌تر از نظر مصرف سوخت و انتشار آلاینده‌‌‌های زیست‌محیطی را از آن داشت. از جمله امکانات این کشنده جدید نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– سانروف برقی
– مولتی مدیا TFT لمسی (رادیو، رهیاب، بلوتوث، SD-USB)
– کروزکنترل
– بخاری درجا و کولر درجا
– تودوزی طوسی-آبی فضای داخلی
– کنترل پایداری الکترونیک
– سیستم هشدار احتمال برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری هوشمند
– ترمزهای دیسکی پنوماتیک با توزیع الکترونیک نیروی ترمز و ASR
– هشدار حرکت در بین خطوط
– ترمز موتور و ریتادر گیربکس ۵ حالته ZF
– دو تخت‌خواب و فضا‌‌‌های متعدد برای بارها و اقلام مختلف
– یخچال
– سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی

نحوه ثبت نام کامیون کشنده امپاور

در این طرح فروش نقدی کامیون کشنده امپاور شرکت بهمن دیزل، هر کد ملی (شناسه ملی) مجاز به ثبت نام یک دستگاه می‌باشد و ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده، در چنین قراردادهایی شرکت بهمن دیزل دارای حق فسخ می‌باشد. در ضمن، در این روش ثبت نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر به هر شکل و صورتی که باشد، از متقاضی سلب گردیده است. از این رو، هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می‌کند. برای انتقال به سایت فروش محصولات گروه بهمن جهت ثبت نام کامیون کشنده امپاور BD500 کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


سایت فروش گروه بهمن

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟