مکث موتور، متفاوت اما جسور

گارانتی پیکاپ مکث موتور کلوت به عنوان اولین محصول این شرکت نوپا، ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر را پوشش می‌دهد که نسبت به رقبا، بازه‌ای طولانی است.

شنبه - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

یکی از جدیدترین و در عین‌حال اصیل‌ترین شرکت‌های خودروسازی خصوصی کشور مکث موتور است که به‌عنوان بال آسیایی ماموت خودرو در سال ۹۹ شروع به فعالیت کرد. این شرکت با انتخاب یک پیکاپ به عنوان اولین محصول نشان داد که جسارت حضوری متفاوت از رقبا را در بازار خودروی ایران دارد. مکث موتور با یک محصول خاص وارد رقابت تولید خودرو در کشور شد، پیکاپ کلوت. در حالت کلی پیکاپ دارای مشتریان خاص است و ارائه‌ی آن به عنوان اولین محصول به گفته‌ی مکث موتور نشان داده تفاوت شرکت حتی در محصولات خاص‌تر بازار است. انتشار اخبار غیررسمی رونمایی از دومین محصول مکث موتور باعث شد تا این شرکت را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

عرضه‌ی نخستین محصول با نام کلوت

مکث موتور کلوت را با پیشرانه‌ی پرقدرت ۲.۴ لیتری توربوی میتسوبیشی روانه‌ی بازار کرد تا همراه با قیمت‌گذاری مناسب و هوشمندانه رقبا را به چالش بکشد. اقدام متفاوت دیگر مکث موتور فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل یک‌ماه کاری بود. این شرکت همچنین با راه‌اندازی واحد تیونینگ، امکان شخصی‌سازی خودرو براساس سلیقه‌ی مشتری در شرکت را ایجاد کرد تا بدون خدشه‌دار شدن گارانتی مشتری بتواند کلوت خود را باتوجه به نوع کاربری ارتقا دهد.

خدمات پس از فروش مکث موتور

به گفته‌ی مجتبی نوری مدیر خدمات پس از فروش مکث‌موتور، ارائه خدمات گارانتی به مشتریان توسط نمایندگی‌های مجاز در سراسر كشور صورت می‌پذیرد. مکث‌موتور در حال حاضر در پنج استان تهران، خراسان، فارس، اصفهان و آذربایجان شرقی دارای هفت نمایندگی است و تا پایان سال ۱۴۰۱ تحت پوشش قرار گرفتن ۱۲ استان دیگر برنامه‌ریزی شده است. گارانتی کلوت بازه‌ی طولانی نسبت به رقبا داشته و ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر را پوشش می‌دهد که این تعهدات از زمان تحویل خودرو محاسبه می‌شود. این بدان معنی است که اگر در این بازه زمانی هرگونه اتفاقی برای هر یک از اعضای این خودرو بیافتد، شرکت مکث‌موتور خود را متعهد می‌داند تا در اسرع وقت نسبت‌ به رفع این مشکل اقدام کند.

سخن پایانی مکث‌موتور به عنوان زیرمجموعه ماموت خودرو به خوبی از اهمیت متعهد و خوش قول بودن آگاه است و به احتمال زیاد قصد دارد مانند شرکت مادر خود خوشنام باشد. ماموت خودرو در سال‌های گذشته به‌طور پیاپی رتبه نخست رضایتمندی مشتریا در خدمات پس از فروش را از ISQI دریافت کرده و این موضوع باعث می‌شود که مکث موتور از هم‌اکنون با ایجاد زیرساخت‌های مناسب به دنبال کسب رتبه از ISQI در بخش شرکت‌های تولیدکننده باشد. نگاهی به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های مکث موتور به‌خوبی نشان‌دهنده‌ی استانداردسازی اصولی و جدی است. از مکان نمایش خودرو گرفته تا پذیرش خودرو، سالن انتظار مشتری و سالن‌ تعمیر همه تحت تاثیر استاندارد ماموت خودرو بوده و برپایه احترام به مشتری و ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت بنا نهاده شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت های مکث‌موتور و تولیدات این شرکت می‌توانید به وبسایت مکث‌موتور مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟