یک خودرو تفریحی جدید با ظاهر نظامی

خودرو تفریحی (RV) جدیدی که اکسپدیشن پرو به تازگی معرفی کرده، با وجود اتاق بسیار راحت و مجهز، ظاهر زمختی دارد که از جت های جنگی الهام شده.

شنبه - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
Expedition Pro XPro One RV

اکسپدیشن پرو از یک خودرو تفریحی (یا همان RV) جدیدی رونمایی کرده که XPro One نام گرفته و در کنار قابلیت سفارش با سه فاصله محوری ۳.۴، ۳.۸ و ۴.۲ متری، از یک طراحی خشن و تهاجمی الهام شده از تانک و جت های جنگنده نظامی الهام شده. پوشش بدنه منحصربفرد آن نیز اشاره به همین منبع الهام نظامی دارد.

نکته حایز اهمیت در طراحی XPro One که برپایه ایویکو دیلی ۴×۴ توسعه یافته، خطوط و زوایای تیز اتاق است، موردی که مخصوصا در نمای عقب کاملا مشهود است. با شیب بسیار تُندی که در طراحی قسمت عقب به کار رفته، اکسپدیشن پرو زاویه خروج از شیب ۲۷ درجه به XPro ONE داده. این مششخصه در کنار شاسی مناسب برای آفرود دیلی ۴×۴ باعث شده تا XPro One یک آروی ایده‌آل برای ماجراجویی های طولانی‌مدت در دل طبیعت باشد. از دیگر مشخصه های بارز XPro One باید به چراغ های کمکی، باربند سقفی و رینگ های ۱۷ اینچ پوشش یافته با تایرهای آفرود با قُطر ۲۷ اینچ اشاره کرد. در این بین بهره‌مندی از محفظه های بار متعدد، چادر آفتاب‌گیر جمع‌شونده و اجاق گاز کشویی را نیز نباید از قلم انداخت.

با وجود ظاهر زمخت و سخت‌جان، Expedition Pro XPro One از یک اتاق فوق‌العاده راحت که در آن، فضای خواب در قسمت جلو و روی کابین جانمایی شده، بهره می‌برد. یک نهارخوری نیز در قسمت عقب اتاق طراحی شده که امکان تغییر شکل دادن به یک فضای خواب دو نفره را نیز در آن واحد دارد. یخچال، دستشویی و حمام، سینک ظرفشویی، اجاق گاز دو شعله، بخاری گازوئیلی و مخزن آب ۲۰۰ لیتری نیز از دیگر متعلقات اتاق راحت و خوش‌ساخت Expedition Pro XPro One هستند. در کنار اینها، باید به بهره‌مندی از پانل‌های خورشیدی هم اشاره کرد. اکسپدیشن پرو مدعی است این خودرو تفریحی جدید می‌تواند تا ۱۰ روز بدون منبع خارجی پاسخگوی انرژی مورد نیاز سه نفر سرنشین خود باشد.

فعلا از قیمت‌گذاری Expedition Pro XPro One اطلاعاتی ارائه نشده اما مشتریان متناسب با نیاز و سلیقه خود، امکان سفارش آن با آپشن های مختلف را خواهند داشت. در ادامه می‌توانید گالری تصاویر این خودرو تفریحی جدید را مشاهده کنید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟