موتورسیکلتساز چینی، CFMoto به تازگی محصولی جدید با نام 250CL-X که یک رودستر با طراحی نیمه مدرن، نیمه گذشتهگراست. این موتورسیکلت جدید برپایه CFMoto 250 NK توسعه یافته که خود یک نیکیدبایک سبُک خوشاستیل به حساب میآید. این یعنی بخش اعظمی از متعلقات فنی و مکانیکی CFMoto 250 CL-X مشترک با 250NK است. اما به جای خطوط تیز و تهاجمی، روی بدنه فرمهای گرد تر و نرم تری شکل گرفته که ظاهر را تا حدودی کلاسیکتر جلوه میدهند. این محصول جدید به عنوان عضو پایه در خانواده CL-X های CFMoto به حساب میآید؛ خانوادهای که CFMoto 700 CL-X بزرگ آن به حساب میآید.
سیافموتور ۲۵۰ سیال-ایکس از چراغ جلو گرد قرار گرفته در یک دیلایت X شکل گرفته تا فرم سطوح روی محفظه باک و زین، کاملا همسو با CL-X های بزرگتر از خود طراحی شده. ارگونومی آن نیز به واسطه الهام از طراحی سری CL-X، کمی ایستادهتر از موقعیت نشیمن تهاجمیتر CFMoto 250 NK است.
در این سیافموتو جدید، دوشاخه و کمک عقب از تولیدات KYB انتخاب شده. ترمز ها نیز در جلو و عقب از نوع دیسکی هستند. چراغ های جلو و عقب تمام-LED، پشت آمپر دیجیتال و ABD دو کاناله نیز از امکانات برای سواری، دو حالت اقتصادی و اسپرت در نظر گرفته شده که قابلیت تعویض بصورت آنی را دارد. در ضمن، برای راحتی بیشتر در سواری در شهر، مجهز به کلاچ لغزشی است. و همچون سیافموتویی که برپایه آن توسعه یافته، یعنی 250NK، دارای موتور ۲۴۹ سیسی تک سیلندر آب-خنک است که با ۲۸ اسببخار قدرت، ۲۱.۷ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند.
هنوز اطلاعاتی از قیمت CFMoto 250 CL-X منتشر نشده اما بازار های هدف آن بازارهایی نظیر هند، مالزی و اندونزی خواهند بود. در ضمن به نظر میآید به زودی مدل بزرگتر این موتورسیکلت نیز با کُد 300CL-X توسط سیافموتو معرفی خواهد شد. پیشرانه آن نیز احتمالا همان نمونه ۲۹۲ سیسی بهکار رفته در 300SR خواهد بود.
در ادامه میتوانید گالری کاملی از تصاویر CFMoto 250 CL-X را مشاهده کنید. در ضمن، پیشنهاد میکنیم جهت آگاهی از تازههای دنیای موتورسیکلت، حتما اینستاگرام فارسیراید را دنبال کنید.
انتهای پیام
نظر شما چیست؟