با اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه و تحویل ۶۰ یا ۹۰ روزه؛

فروش شرایطی مدیران خودرو برای سه محصول فونیکس – ۱۸ مهر ۱۴۰۳

از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳ قرار است فروش نقدی و شرایطی سه محصول فونیکس مدیران خودرو فعال شود.

چهارشنبه - ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
فروش شرایطی مدیران خودرو برای سه محصول فونیکس - ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - فونیکس آریزو ۶ پرو در کنار فونیکس آریزو ۸ و فونیکس FX

از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳، فروش شرایطی سه خودرو از برند فونیکس مدیران خودرو فعال می‌شود. در این مرحله از فروش خودرو های فونیکس، هم امکان خرید نقدی سه محصول FX پریمیوم، آریزو ۸ اکسلنت و آریزو ۶ پرو اکسلنت فراهم آمده، و هم می‌توان این خودروها را بصورت شرایطی و با اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه خریداری کرد.

طبق بخشنامه اعلامی به نمایندگی های مجاز فونیکس، در طرح فروش شرایطی روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳، خودرو FX پریمیوم را می‌توان با ۴۰ درصد پیش‌پرداخت در طرح جایگزینی و ۵۰ درصد پیش‌پرداخت در طرح عادی از مدیران خودرو ثبت نام کرد.

خودرو فونیکس آریزو ۸ مدیران خودرو - Fownix Arrizo 8 Sedan by Modiran Khodro

برای خودرو های فونیکس آریزو ۸ اکسلنت و آریزو ۶ پرو اکسلنت اما پیش‌پرداخت، ۵۰ درصد برای طرح جایگزینی با خودروهای کارکرده مشتریان و ۶۰ درصد برای طرح عادی اعلام شده است. تسهیلات طرح نیز از محل بانک صادرات، سینا، گردشگری و یا ملت، با کارمزد ۲۳% قابل ارائه می‌باشد.

ذکر این نکته ضروری است که در این طرح فروش جدید نقدی و شرایطی خودرو های فونیکس، طبق بخشنامه اعلامی مدیران خودرو به نمایندگی های مجاز، تحویل فونیکس FX پریمیوم، ۶۰ روز کاری و تحویل آریزو ۸ اکسلنت و آریزو ۶ پرو اکسلنت، ۹۰ روز کاری اعلام شده است. این بخشنامه از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳ فعال می‌شود و تا ۱۰:۳۰ دقیقه همان روز، فعال خواهد بود.

خودرو فونیکس آریزو ۶ پرو مدیران خودرو - Fownix Arrizo 6 Pro Sedan by Modiran Khodro

گفتنی است تازه ترین قیمت مصوب خودرو FX پریمیوم برای این طرح فروش نقدی و شرایطی محصولات فونیکس مدیران خودرو، ۱میلیارد و ۹۶۶میلیون و ۷۰۰هزار تومان می‌باشد و ۵۰درصد پیش‌پرداخت خرید اقساطی این خودرو برای متقاضیان عادی، برابر خواهد بود با ۹۸۳میلیون و ۳۵۰هزار تومان.

قیمت مصوب خودرو فونیکس آریزو ۸ اکسلنت، ۲میلیارد و ۱۸۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان است و از آنجایی که پیش‌پرداخت متقاضیان عادی در طرح فروش جدید، ۶۰درصد لحاظ شده، برای خرید شرایطی این پرچمدار سدان های مدیران خودرو می‌بایست ۱میلیارد و ۳۱۳هزار و ۷۷۰هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام به حساب شرکت واریز شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو اکسلنت نیز قیمت مصوب ۱میلیارد و ۴۳۷میلیون تومانی دارد و این یعنی متقاضیان عادی برای ثبت‌نام اقساطی آن می‌بایست ۷۱۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب مدیران خودرو واریز نمایند.

خودرو فونیکس اف‌ایکس مدیران خودرو - Fownix FX SUV by Modiran Khodro
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • پازکیان | 18 مهر 1403 - 10:24

    درود
    بنده ماشین جک شاستیپسندم هست