جزئیات اولین نوبت فروش کامیون کشنده فاو ۴۶۰ اسببخاری FAW J6P-460 توسط سیباموتور اعلام شد. در این طرح فروش که از ساعت ۱۰ صبح روزیکشنبه ۱۹ آذر ماه آغاز شده و تا ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ ۲۵ آذر ادامه خواهد داشت، متقاضیان خرید میتوانند از طریق درگاه عاملیتها نسبت به ثبتنام کامیون کشنده فاو ۴۶۰ اسببخاری که تازهترین محصول شرکت سیباموتور میباشد، اقدام نمایند. موعد تحویل خودروهای ثبتنامی در این طرح، هفته دوم بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده و تمامی خودروهای قابلعرضه، به رنگ سفید میباشند.
کامیون کشنده تکمحور FAW J6P-460 در حالی با قیمت ۴ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان به عنوان اولین سری از FAW های ۴۶۰ اسبی سیبا موتور به بازار عرضه خواهد شد که در کنار بهرهمندی از پیشرانه قدرتمندتر، در مجموعه امکانات ایمنی و رفاهی نیز این محصول، در رده بالاتری نسبت به کامیون کشنده ۴۲۰ اسببخاری FAW سیبا موتور قرار میگیرد.
در بخش پیشرانه، موتور کماکان ۱۱ لیتر حجم دارد اما قدرت آن به ۴۶۰ اسببخار در دور ۱.۹۰۰ افزایش یافته و حال، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۲.۲۰۰ نیوتنمتر در دور ۱.۳۰۰ را دارد یعنی ۳۰۰ نیوتنمتر بیشتر از سری ۴۲۰ اسببخاری. استاندارد آلایندگی این موتور شش سیلندر توربودیزل نیز از EuroIV-DPF به Euro V-EEV ارتقاء یافته.
گیربکس متصل به این پیشرانه نیز اگرچه کماکان از نوع ۱۶ دنده دستیZF است اما وجه تمایز آن نسبت به نمونه بهکار رفته در سری ۴۲۰ اسبی این است که ریتاردر ۵ مرحلهای نیز در قالب آن ارائه میشود.
بحث ترمز کمکی شد، بد نیست بدانید کشنده ۴۶۰ اسبی فاو به سیستم کنترل الکترونیکی ترمز (EBS)، کنترل پایداری الکترونیک، ترمز ضطراری هوشمند، رادار حرکت بین خطوط، سیستم هوشمند مدیریت ترمز کمکی و سیستم حفظ تعادل خودرو در صورت ترکیدن لاستیک نیز در مقایسه با کشنده ۴۲۰ اسبی فاو، مجهز شده و ترمزهای جلو آن، از کاسهای به دیسکی تغییر یافته است. در ضمن، این محصول بصورت استاندارد دارای تاییدیه حمل کالاهای خطرناک میباشد.
در کنار این موارد، باک از تک مخزن ۸۰۰ لیتری به دو مخزن ۵۰۰+۵۰۰ لیتری تغییر یافته و تعلیق کابین که پیشتر، دو بالونی بود، به چهار بالونی ارتقاء یافته. سنسور نور و باران، کولر درجا تعبیه شده در سقف (بهجای سانروف)، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک و قابلیت تنظیم در شش جهت که حال، دارای گرمکن و سردکن نیز هست، به همراه مولتیمدیا با نمایشگر بزرگتر از قبل، دیگر تغییرات خوشایندی هستند که در کامیون کشنده FAW J6P-460 به نسبت فاو های ۴۲۰ اسبی شاهد هستیم. و البته، باید به تغییراتی اشاره کنیم که در ظاهر خودرو اعمال شده تا کمی حس و حال امروزیتر به اتاق نسبتا قدیمی این سری بدهد، مثل سهخط شدن جلوپنجره با نشان بزرگتر FAW، بازطراحی سپر جلو و … .
انتهای پیام
عالی بنده چند سالی هست که فاو دارم و بسیار راضی هستم ماشین کار و نان بده ای هست
سلام بر همگی واقعا ماشین خوبی
سلام بسیار عالی و جالب بود برای بنده که چند سال فاو سوار هستم و بسیار راضی هستم از این ماشین سرسخت و برای کار عالی ونان بده هست و قدرت و استحکام موتور این ماشین واقعا داخل چینی ها قابل ستایش هست واقعا موتور گیربکس فاو در حد ماشین های اروپایی مستحکم هست
بنده به شخصه یک هنر هایی داخل این چند سال از فاو داخل معادن و سربالایی ها با تناژ بالای سی تن دیدم که ازتمام چینی ها وبلکه از اروپایی ها به جدا از ولوو در ماشین دیگری ندیدم وانکس که بد گویی میکند از فاو قسم میخورم یا راننده سنگین نیست یا با فاو کار نکرده یا ماشین اوراقی بهش انداختن ما یک شهر هستیم ده تا فاو داریم معدن سعی العبور کار میکنیم فقط آف اچ و فاو میتونه اونجا دوام بیاره و هنر نمایی کنه
سیم کشیش برو ببین .اندازه مو سر.همه سیم کشی فاوا جمع کنی اتیش بزنی ۲۰۰گرم مس توش بکار نرفته.تو سینه کشی سلو نشده ببینی چه حالی میده.زمستون داری میری شیشه هاش میاد پایین خود به خود وبالا نمیاد .الکی چراغ میزنه .بوف میزنه برف پاک کنش میزنه ضبطش روشن میشه فکر میکنی یه جن نشسته تو ماشین برو از اینا که دارنبپرس
الان دیگه باید کشنده اتومات تولید کنند دیگه نسل دنده گذشته است
رضا جان سلام داداش خیلی خجارت کشیدم رفیق.. من میکشمو تو میکنی بد مستی.. رفیق در مورد ماشین چینی حرف میزنی همینها که دائما لنگاشون به هواست.
خداوکیلی اینکه میگن فوتون خوبه اون میگه خوبه همش الکیه توچینی ها بجز فاو ماشین نیس
به.نظر.من.بسیار ماشین خوبیه ۳۰.ساله.راننده هستم با اکثرماشینهاکارکردم
این قیمتها کلاهبرداری است با عقل جور در نمیاد وخرج به دخلش نمیخوره سود بانکیش گیر نمیادبخرید رفته توپاچتون
فقط اسکانیا چینی چیه سوادی بیارین
دایون بهتر از فاوه با بودجه تقریبا کمتر
والله من ماشین فاو ندارم یدونه مجانی بهم بدید تا نظر قطعی بدم البته نظر بنده بعد ۱۰ است گفته باشم نگید نگفت ها ۱۰سال
انصافا آقایان راننده گان از ماشین فاو راضی هستن ولی قیمت آن خیلی گران است
سلام ماشن فاو توچینا حرف اول میزنه فقط امکاناتش کم هست وگرنه اوتمات چینه بدرد نمیخوره یه روز دنده قاطی میکنه یه روزمرده میره یروزهنگ میکنه
عالیه
سیم کشیش برو ببین .اندازه مو سر.همه سیم کشی فاوا جمع کنی اتیش بزنی ۲۰۰گرم مس توش بکار نرفته.تو سینه کشی سلو نشده ببینی چه حالی میده.زمستون داری میری شیشه هاش میاد پایین خود به خود وبالا نمیاد .الکی چراغ میزنه .بوف میزنه برف پاک کنش میزنه ضبطش روشن میشه فکر میکنی یه جن نشسته تو ماشین برو از اینا که دارنبپرس
خدا وکیل یکی از شما نظر دادین راننه نیستیدبلکه کارمند همین شرکت مونتاژید وگرنه تعریف این وانت ۴ میلیاردی نمی کردین که قیماتش ۲۰۰ تومنه
احسنت.چینی که مغز سگ وسوسه وموش میخوره میاد ماشین بسازه که نون بده.از سواری تا سنگینش تولید میکنه که قطعات یدکی فقط تولید کنه بفروشه.یه ایویکو۷۲۰دستم بود پمپ هیدرولیکش برید.شاهپور یه چینی انداختم روش .تو جاده آباده برید .یکی دیگه نو آوردیم انداختیم روش رفتیم بندر برگشتیم مامونیه دوباره برید.ازقزوین یکی دیگه آوردن انداختن روش نجف اباد برید رفتم با صاحب ماشین تو اوراقیا یکی فابریکش کارکرده خریدم بوش دوبرابر اون پول دادیم ۲ سال دست من بود آخ نگفته ۴ سالم هست دسته پورشه آخ نگفته.یه بار از اصفهان بردیم بندر ویکی آوردیم مامونیه تابرسیم خونه دوتا پمپ هیدرولیک برید زمستون تنهابودم که اگه ماشین خودم بود آتیشش میزدم اینقدر اذیتم کرد.شغل تفریحی با ماشین چینی یعنی بدبختی تو یه سرویس میبینی پیرت کرده. ماشین. بنزوولوو.اروپا
دمت گرم
قیمتش مفته مفت جا داره بکنید ده ملیارد بهترین ولوو صفر با پنجاه هزار یورو اون بر مرز این بر مرز فاو چینی پنجاه هزار یورو
ملت بی سواد
خفت گیری
ماشین سنگین پلاک گرجستان صفر هسته 1 میلیارد تا 1.500
پلاک ایران ک میخوره روش میشه 6 میلیارد ب بالا چقد بی انصافی بخاطر ی پلاک گذاری میکنن
ماشین چینی میارن 300 میلیون میدن 4 میلیارد .ملت این کشور رو غارت کردن و تحقیر
بگیرید مجانی کارکنید قسط بدید
ماشین خوبیه خدایی من چند سالی هست دارم نقطه ضعفش تو دیفرانسیله و عقبش بالن نیست فنره خشکه و ضعف دیفرانسیلم به فنر بودن محور عقب بستگی داره قیمتشم از ۲۷۰۰چند ماه پیش یهویی برده ۴۰۶۷خیلی بالا رفته در کل از لحاظ استقامت ماشین خوبی تو چینی ها
سلام وادب.یه چیز بگم من خودم شوفرم ۱۶ساله ۵۰درصدماشینا هم کارکردم باهاش .واقعن اگه کسی میخاد بیاد تو این شغل وموندگار بشه و بعد ۵ سال نره از باغ بالا به خاطر آزار واذیت ماشین ومخارج ماشین مارک بخره.بنز.ولوو.اسکانیا.داف.مان.۴ملیاردبرا این میخای بدی ۵۰۰ تومن دیگه یا یه تومن دیگه جور کن یه اکسور بیاراکسور از ۴تومن داریم تا پنج به خدا یه اکسور 83ردیف بیاری و بهش برسی تا ۵۰ سال دیگه هم تو این جاده ها عین مرد میبردت ومیاردت.شرکت حمل ونقل توکا از بنزبه اینجا رسید مایلر جفت سوپر اکسور.فاوصفر آوردن همه را فروختن امیکو آوردن الان دهنشون سرویسه دیما آوردن صفر سی چهلتا دف آوردن پایین یک سال نشده ولی اکسور مدل ۸۳ داره یه زمانی ۱۲تا بندر اصفهان رفته رکورد زده/مثل چی شلاق خوردن این ماشینا دست صدتا شوفر بوده آخ نگفته.بری استخدام بشی دیما صفر امیکو بهت میدن ولی اکسور نه باید خوب کار کنی واستی تو صف یکی اکسور تحویل داد اخراج شد بهت بدن.بنز بنز بنز.اکسور میگن ماله آدم بدهکاره مدلش مهم نیست بهش برسی یه موقع میبینی ۶ ماهه غیر از خرجای تعمیرونگهداریش یه هزارتومنی اصطحلاک نداشته.اف هم خوبه ۶۹شرکت نفتیابگیر تا سینه سفید کارخونه ولوو گفته عجب غلطی کردیم این ماشینا ساختیم مرگ نداره پیرنمیشه.۴تومن بده یه اف کارت ۹۶تن سینه سفید ردیف هم پا یه ۵۰۰ برو بیا با خرج کمتر.ماشین اروپایی به جز ایویکو هرچی خواستی بخروبیا توجاده ده سال ۲۰سال راحت برو بیا.ایویکو ۳۳۰ مثلا مجانی بهت دادن نخرچون ماله جاده نیست.۴۴۰.۷۲۰.استرالیز اینا هم فقط خونه خراب کنه .هوو ۲۰۰۸گیریبکس ولوو۴۶۰بنداز روش بهترازهمه ماشین چینیهاست.یه کفی ترمز دارتوپ ببندپشتش.این تجربه من بود
ماشینقدرتمنداست
سلامماشینخوبیاستقدرتزیادیداردفقطگیربکسشدوتادانگفنگمیارزد
سلام. بنده 4سال فاو داشتم. نون بهم داد ولی جیگرم راکند. مشکل اولش باکش هست که پریسه میکنه وسوزن خراب میکنه که دیگه هر چی خرج کنی مهمون 6ماهه.دوم کولر ضعیفش هست که بعد از کلی خرج مثل عوضکردن کمپرسور به إفی ویا رادیاتور و ترموستات وباز کردن داشبورد. رفتیم یه پنل سرد خونه بنزی با کلی خرج بستیم رو داشبورد تازه شد کولر. بخاری هم که اگر شاگرد تو کابین باشه باید یخ بزنه. پشت اطاق جایی که اطاق سوار بالن میشه میشکنه. از گرد گیر دنده صدا و گرد وخاک میاد که هر کاری بگید کردیم درست نشد. از سفتی دنده هم نگم که بیچاره میکنه مخصوصا دنده 8 که کتف از کار میوفته. دف هم که ضعیفه وبعضی ها مجبور شدن اتوبوسی ویا اسکانیا وغیره بندازن که اون هم مشکل خودش راداشت. سیم کشی هم که خیلی ضعیفه مخصوصا تو بارندگی خیلی اذیت میکنه. ماشین هم چون دف فنره خیلی خشکه. مصرف سوختش هم بالا هست فرمون هم صدا میده باید چهار شاخه فرمون إفی بشه. درکل دوستانی که میگن خوبه پیشنهاد میکنم ماشین بالنی اتومات را سوار شوید تا تفاوت را احساس کنید.
سلام ماشن فاو توچینا حرف اول میزنه فقط امکاناتش کم هست وگرنه اوتمات چینه بدرد نمیخوره یه روز دنده قاطی میکنه یه روزمرده میره یروزهنگ میکنه