تویوتا کمری برای مدل ۲۰۲۴ کمی گران شد

مدل ۲۰۲۴ تویوتا کمری با یک افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری نسبت به مدل ۲۰۲۳، با قیمت پایه ۲۶.۴۲۰ دلار راهی مراکز فروش این شرکت در آمریکای شمالی می‌شود.

جمعه - ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
2024 Toyota Camry Sedan - تویوتا کمری مدل ۲۰۲۴

شش سال از آغاز عرضه نسل هشتم تویوتا کمری می‌گذرد و دیگر زمان آن رسیده تا دنیا با نسل نهم این سدان میدسایز بی‌رقیب، آشنا شود. اما تویوتا تصمیم گرفته تا عرضه نسل جدید، نسل فعلی Camry را در مدل سال ۲۰۲۴ نیز در آمریکای شمالی عرضه کند. تویوتا کمری ۲۰۲۴ که قرار است از اواخر تابستان راهی مراکز فروش تویوتا در آمریکا شود، به نظر تفاوتی با مدل سال ۲۰۲۳ ندارد اما قیمت پایه آن از ۲۶.۳۲۰ به ۲۶هزار و ۴۲۰ دلار افزایش یافته.

2024 Toyota Camry Sedan - تویوتا کمری مدل ۲۰۲۴

مدل پایه کمری ۲۰۲۴، یعنی Camry LE دارای چراغ‌های LED است و سوار بر رینگ‌های ۱۷ اینچ، از امکاناتی نظیر کامپیوتر سفری ۴.۲ اینچ، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۷ اینچ و رابط کاربری اندروید و iOS، تهویه اتوماتیک با کنترل دو نقطه‌ای، سیستم صوتی با شش بلندگو و صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در هشت جهت بهره می‌برد.

2024 Toyota Camry Sedan - تویوتا کمری مدل ۲۰۲۴

این تیپ، اگرچه ارزان‌ترین کمری ۲۰۲۴ به حساب می‌آید، اما با این وجود از گستره تقریبا کاملی از امکانات ایمنی و همیار راننده بهره می‌برد. از جمله این امکانات باید به نوربالای اتوماتیک، هشدار انحراف از مسیر و همیار حفظ خودرو در بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروزکنترل رادار-محور و تشخیص علایم جاده اشاره کرد.

2024 Toyota Camry Sedan - تویوتا کمری مدل ۲۰۲۴

محرک تویوتا کمری ۲۰۲۴، همچون گذشته، یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با ۲۰۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۹ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه است که به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است. این پیکربندی در سیکل ترکیبی، ۷.۴ لیتر بنزین می‌سوزاند (۸.۴ لیتر در شهر و ۶.۰ لیتر در جاده). بصورت استاندارد، این پیشرانه در تیپ پایه کمری ۲۰۲۴، محرک محور جلو است اما با ۹۷۵ دلار هزینه بیشتر، می‌توان سیستم AWD را نیز برای این سدان میدسایز تویوتا، سفارش داد.

2024 Toyota Camry Sedan - تویوتا کمری مدل ۲۰۲۴

بحث آپشن شد، بد نیست بدانید مواردی که اشاره شد، مختص تیپ پایه تویوتا کمری ۲۰۲۴ با قیمت ۲۶.۴۲۰ دلار است و با بالاتر رفتن سطح تجهیزات، قیمت خودرو نیز بالاتر می‌رود. برای مثال، قیمت مجهزترین تیپ تجهیزات در مدل ۲۰۲۴ که تیپ Camry SE Hybrid می‌باشد، به ۳۴.۲۹۵ دلار می‌رسد.

2024 Toyota Camry Sedan - تویوتا کمری مدل ۲۰۲۴

این تیپ علاوه بر امکانات بیشتر، دارای پیشرانه هایبرید متشکل از موتور ۳.۵ لیتری V6 است. این پیشرانه با ۳۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۶۲ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، بصورت استاندارد محرک چهار چرخ (AWD) بوده، در سیکل ترکیبی، صدی ۹.۴ لیتر بنزین می‌سوزاند (۱۰.۷ لیتر در شهر و ۷.۶ لیتر در جاده).

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • واقعآ خيلي خوب و عالی است خوش به حال آن کس که داردش | 31 تیر 1403 - 00:36

    واقعآ خیلی عالی وبسیار بی نظیراست خوش به حال کسی کهداردش

  • مرادعلی عبدالهی | 31 تیر 1403 - 00:37

    بسیار بسیار عالی 👍