ثبت نام چانگان CS35 پلاس واداتی سایپا + قیمت و زمان عرضه

طبق فراخوان سایپا، اولین سری متقاضیان چانگان CS35 پلاس می‌توانند از ساعت ۱۴ شنبه ۱۳ خرداد نسبت به واریز وجه و نهایی کردن ثبت نام اقدام کنند.

جمعه - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
جزئیات ثبت نام فروش چانگان CS35 پلاس واداتی سایپا + قیمت و زمان عرضه

سایپا برای ثبت‌نام کنندگان اولین سری چانگان CS35 پلاس های وارداتی، فراخوان داد. این فراخوان مختص آن دسته از متقاضیان خرید خودرو های وارداتی است که بهمن‌ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی وزارت صمت، پیش‌ثبت‌نام را با وکالتی کردن حساب و بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان، انجام دادند.

بخشنامه ثبت نام چانگان CS35 پلاس واداتی سایپا + قیمت و زمان عرضه

طبق این فراخوان سایپا، تیپ مجهزتر ۳ چانگان CS35 پلاس که دارای دو نمایشگر به ظاهر یکپارچه برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و پشت‌آمپرها، فرمان کمکی برقی، شش ایربگ، اتوهلد، ترمزپارک برقی، کروزکنترل، دیلایت و سنسور نور، تهویه اتوماتیک، کنترل پایداری الکترونیک، سانروف پانورامیک، ورود و استارت بدون کلید و پوشش چرم صندلی‌هاست و سوار بر رینگ‌های آلومینومی ۱۸ اینچ عرضه می‌شود، ۱میلیارد و ۱۸۲میلیون و ۸۶۲هزار تومان در نظر گرفته شده.

چانگان CS35 پلاس واداتی سایپا

برای تیپ ۲ چانگان CS35 پلاس که سوار بر رینگ‌های ۱۷اینچ، با دو ایربگ جلو و بدون سانروف پانورامیک، دوربین زیر آینه سمت شاگرد و تهویه اتوماتیک عرضه خواهد شد اما قیمت ۱میلیارد و ۱۱۴میلیون و ۴۱۹هزار تومانی در نظر گرفته شده. پیشرانه اما در هر دو تیپ Changan CS35 Plus، از نوع ۱.۴ لیتری توربو ۱۵۸ اسب‌بخاری است که با ۲۶۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچ از نوع تَر متصل بوده، در سیکل ترکیبی صدی ۷.۶ لیتر بنزین می‌سوزاند.

چانگان CS35 پلاس واداتی سایپا

گفتنی است عرضه تیپ ۲ چانگان CS35 پلاس بصورت مقطعی انجام می‌شود و ادامه عرضه آن، تنها در تیپ ۳ خواهد بود.

همانطور که در ابتدای نوشتار نیز اشاره شد، ثبت‌نام چانگان CS35 پلاس های وارداتی سایپا مختص آن دسته از افرادی است که پیش‌ثبت‌نام را در بهمن ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در یک حساب وکالتی، انجام دادند. در لیست محدودیت‌های ثبت‌نام برای این دسته از متقاضیان آمده که باید دارای گواهینامه رانندگی و فاقد پلاک انتظامی فعال بوده، در ۴۸ماه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا و در ۲۴ ماه گذشته از سایر شرکت های خودروسازی، خودرو خریداری نکرده باشند.

چانگان CS35 پلاس واداتی سایپا

این دسته از متقاضیان، در صورت دریافت پیامک امکان واریز از شرکت سایپا، می‌توانند از ساعت ۱۴ فردا (شنبه ۱۳ خرداد) با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به واریز وجه و نهایی کردن ثبت‌نام، اقدام نمایند. برای سایر متقاضیان طرح خودروی چانگان CS35 پلاس کروه خودروسازی سایپا بر اساس اولویت و با ورود خودرو متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم جهت واریز وجه حائزین شرایط، صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟