دورهمی بوگاتی‌های رکوردشکن در خانه بوگاتی + مجموعه عکس

سه دستگاه بوگاتی که هر یک، رکورد سرعتی را در کتاب رکوردهای گینس جابجا کرده‌اند، هفته‌ای که گذشت را میهمان خانه بوگاتی بودند.

پنجشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
سه بوگاتی رکوردشکن در یک تصویر

حتما به‌خوبی می‌دانید که بوگاتی چیزی فراتر از یک برند خودرویی است و داشتن یکی از ابرخودروهای این برند، نشان از جایگاه اجتماعی ویژه هر شخصی می‌تواند باشد. حال تصور کنید یک نفر، سه دستگاه بوگاتی منحصربفرد در کلکسیون شخصی خود دارد که هر یک، رکوردی را در کتاب رکوردها، جابجا کرده‌اند! این سه بوگاتی منحصربفرد و رکوردشکن، هفته‌ای که گذشت در “شَتو سَن ژان” که خانه تاریخی بوگاتی است، در کنار دو بوگاتی خاص دیگر گرد هم آمدند.

سه بوگاتی رکوردشکن در خانه بوگاتی

یکی از این سه بوگاتی رکوردشکن، Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition است که ژوئن ۲۰۱۰ در پیست Ehra-Lessien رکورد سرعت زمینی با یک خودرو را با دستیابی به سرعت ۴۳۱ کیلومتر در ساعت، جابجا کرد. دیگر خودرو این سه‌گانه رکوردشکن، Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse است که سال ۲۰۱۳ با دستیابی به سرعت ۴۰۸.۸۴ کیلومتر در ساعت، رکورد سرعت جدیدی برای خودروهای روباز به ثبت رساند. خودرو سوم نیز Chiron Super Sport 300+ است، یعنی همان بوگاتی منحصربفردی که به عنوان اولین خودروی تولیدی با سرعتی فراتر از ۳۰۰ مایل (۴۸۲.۸ کیلومتر) در ساعت به تولید رسید.

سه بوگاتی رکوردشکن در خانه بوگاتی

در این گردهمایی بوگاتی‌های رکوردشکن، بوگاتی ویرون پورسنگ و دیوو نیز حضور داشتند. در ادامه می‌توانید تصاویر این گردهمایی منحصربفرد بوگاتی‌های رکوردشکن در خانه بوگاتی را ببینید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟