آغاز فروش خودرو جدید تیگارد X35 با تحویل ۶۰ روز کاری

همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، سانیار موتور پارسیان تا پیش از پایان سال اولین مرحله فروش خودرو جدید تیگارد X35 را به اجرا می‌گذارد.

چهارشنبه - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
آغاز فروش خودرو جدید تیگارد X35 با تحویل ۶۰ روز کاری

بخشنامه فروش فوق‌العاده خودرو جدید تیگارد X35، محصول سانیار موتور پارسیان، ویژه نیمه شعبان اعلام شد. طبق این بخشنامه، کراس‌اوور کوچک تیگارد X35 که از نظر ابعادی، هم‌رده خودروهایی نظیر ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ پرو قرار می‌گیرد، با قیمت قطعی ۱میلیارد و ۴۹میلیون تومان و موعد تحویل ۶۰ روز کاری، قابل خریداری خواهد بود. ثبت‌نام خرید این خودرو جدید نیز بصورت اینترنتی و با مراجعه به سایت فروش محصولات تیگارد موتور به آدرس sales.tigardmotor.com امکان‌پذیر خواهد بود.

آغاز فروش خودرو جدید تیگارد X35 با تحویل ۶۰ روز کاری

طبق بخشنامه فروش انتشار یافته برای خودرو جدید تیگارد X35، به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و متقاضی ثبت‌نام می‌بایست دارای گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم و حاقل ۱۸ سال سن باشد. لازم به ذکر است ثبت‌نام و خرید در این طرح بصورت مستقیم بوده، پس از انجام فرآیند ثبت‌نام، مشتریان جهت پرداخت وجه کامل خودرو به درگاه بانکی منتقل خواهند شد لذا وجود وجه کامل خودرو در حساب شخص که حتما می‌بایست بنام خریدار باشد، الزامی است.

خودرو تیگارد X35 محصول شرکت سانیار موتور پارسیان

همانطور که اشاره شد، فروش خودرو جدید تیگارد X35 شرکت سانیار موتور پارسیان بصورت تحویل ۶۰ روز کاری انجام می‌شود اما چنانچه در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، تاخیر به وجود بیاید، جریمه تاخیر ۳۰درصد سالیانه (۲.۵درصد ماهیانه) متوجه شرکت خواهد بود. گفتنی است در این بخشنامه، از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو، سود مشارکت پرداخت نخواهد شد.

خودرو تیگارد X35 محصول شرکت سانیار موتور پارسیان

سانیار موتور پارسیان به عنوان شرکت سرمایه‌گذاری مشترک دیارخودرو و BAIC، خودرو جدید تیگارد X35 را با امکاناتی نظیر سانروف پانورامیک، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل آغاز حرکت در سربالایی، کنترل فشار باد تایرها، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، ایربگ‌های جلو، ترمز پارک برقی، کروزکنترل و سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۸ اینچ عرضه می‌کند. محرک این کراس‌اوور ساب‌کامپکت، یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب‌بخاری است که با ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور، متصل به گیربکس CVT می‌باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟