۲ میلیارد تومان و بالاتر برای مدل ۲۰۱۷ و یا نهایتا ۲۰۱۸؛

قیمت جدید انواع شاسی بلند وارداتی در بازار

بررسی های میدانی نشان می‌دهد قیمت انواع شاسی بلند وارداتی صفر کیلومتر میدسایز در بازار کشورمان بالای ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است.

جمعه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

در شرایطی که شاسی بلند های چینی مونتاژ داخل روز به روز به قیمت میلیاردی نزدیک‌تر می‌شوند، ممکن است این سوال برای خیلی ها پیش بیاید که انواع شاسی بلند وارداتی نظیر هیوندای سانتافه، تویوتا RAV4 و نیسان ایکس‌تریل که زمانی نه‌چندان دور، در دسترس بسیاری از خریداران قرار داشتند، چه قیمتی دارند.

بررسی اجمالی در بازار خودرو کشور نشان می‌دهد نمونه های صفر کیلومتر کراس‌اوور هایی از این دست که عمدتا مدل ۲۰۱۷ و یا نهایتا ۲۰۱۸ هستند، قیمتی در محدوده ۲ میلیارد تومان و یا فراتر از این محدوده دارند. هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ که ارزان‌ترین شاسی بلند وارداتی میدسایز بازار لقب می‌گیرد، در نمونه های صفر کیلومتر ۴ سیلندر قیمت ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومانی دارد.

قیمت شاسی بلند های وارداتی

این در حالی است که قیمت کیا سورنتو ۴ سیلندر مدل ۲۰۱۷، در تریم GT-Line به ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است. نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر نیز در بازار قیمت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی دارد.

برای دیگر ژاپنی محبوب بازار شاسی بلند های میدسایز وارداتی یعنی تویوتا RAV4، در نمونه های صفر کیلومتر دو دیفرانسیل سفارش عُمان که مدل ۲۰۱۷ هستند، فروشندگان قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی طلب می‌کنند. آخرین قیمت رنو کولیوس ۲۰۱۸ نیز در بازار، ۲ میلیارد و ۵۰ میلون تومان بوده است.

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که صرف اعلام این قیمت ها دلیل بر این نیست که خودرویی با این قیمت معامله می‌شود و اینها، صرفا قیمت های اعلام شده توسط فروشندگان هستند.

مدل خودروسال تولیدقیمت (تومان)
رنو کولیوس ۲۰۱۸۲.۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰
هیوندای سانتافه ۴ سیلندر ۲۰۱۷۱.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸۲.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰
کیا سورنتو ۴ سیلندر، GT-Line۲۰۱۷۲.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰
تویوتا راو۴ دو دیفرانسیل سفارش عمان ۲۰۱۷۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟