اعلام قیمت و زمان فروش فیدلیتی توسط بهمن موتور

در نشست خبری آنلاین با حضور مدیران ارشد بهمن موتور از آغاز فروش فیدلیتی در هفته اول تیر ۱۴۰۰ و قیمت زیر ۷۰۰میلیون تومان آن سخن به میان آمد.

چهارشنبه - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۸
اعلام قیمت و زمان فروش فیدلیتی توسط بهمن موتور

جمعی از مدیران ارشد شرکت بهمن موتور روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ماه در یک نشست خبری مجازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران پیرامون خودرو جدید فیدلیتی بودند. طی این نشست، اطلاعاتی پیرامون برنامه تولید، زمان عرضه و حدود قیمت خودرو فیدلیتی ارائه شد.

مهندس ضرابیان، مدیرعامل شرکت بهمن موتور در این نشست در خصوص عرضه محصول فیدلیتی و برنامه های پیش روی این شرکت، فیدلیتی را یک خودرو به روز با پیشرانه ۱.۵ لیتری مجهز به توربوشارژ، دارای قدرت ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتون متر معرفی کرد که از امکانات و سیستم های ایمنی از جمله سیستم شناسایی نقاط کور(BSD)، دوربین ۳۶۰ درجه، روکش صندلی چرم، سقف پانوراما، صفحه نمایشگر داشبورد و … بهره می‌برد.

وی با بیان این خصوصیات اذعان داشت از جهت آپشن و امکانات، فیدلیتی می‌تواند در لیست بهترین خودرو های حال حاضر بازار قرار گیرد.

اعلام قیمت و زمان فروش فیدلیتی توسط بهمن موتور

ضرابیان در خصوص میزان تولید این خودرو افزود: با توجه به سرمایه گذاری عظیمی که برای فیدلیتی صورت گرفته به دنبال تولید انبوه هستیم. عرضه این خودرو در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و در سال اول ۹۲۰۰ دستگاه از خودرو فیدلیتی تولید می شود و طی سال های آینده این رقم به ۱۲ تا ۱۵ هزار دستگاه خودرو در سال خواهد رسید.

وی در خصوص داخلی سازی فیدلیتی نیز ضمن بیان این که بهمن موتور تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت داخلی به کار خواهد بست اعلام کرد که از ظرفیت های قطعه سازان داخلی برای افزایش سطح داخلی سازی نیز بهره گرفته خواهد شد.

مدیرعامل بهمن موتور با بیان اینکه گروه بهمن سرمایه‌گذاری عظیمی برای تولید این خودرو کرده است گفت: در قوای محرکه سرمایه‌گذاری بالایی کرده‌ایم که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها از طریق شرکت‌های زیرمجموعه، تولید قوای محرکه را نیز آغاز خواهیم کردیم. وی همچنین در خصوص سیاست ها و برنامه های آتی گروه بهمن، خودکفایی بالای خودرو فیدلیتی و قابلیت عرضه محصول با قیمت رقابتی را از اهداف اصلی این گروه اعلام کرد.

مدیرعامل بهمن موتور به اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم با تولید فیدلیتی در بهمن اشاره کرد و گفت: فیدلیتی از محصولات استراتژیک بهمن به شمار می آید، از این رو برای تولید این محصول نیروی انسانی زیادی در زنجیره تامین درگیر تولید خواهند بود که در ساخت، مونتاژ، خدمات و سایر بخش ها به کار گرفته خواهند شد. پیش بینی می کنیم در سال جاری برای تولید این محصول با جذب ۲۰۰ نفر در مجموعه بهمن اشتغال ایجاد کنیم.

مهندس ضرابیان در خصوص نحوه قیمت گذاری این خودرو نیز توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد: محصولات گروه بهمن دارای قیمتی ارزنده بوده و قیمت گذاری مطابق با ضوابط قیمت گذاری خودروی های داخل انجام شده و قیمت به گونه ای تنظیم می شود که مصرف کنندگان بهره ببرند.

عضو هیات مدیره گروه بهمن در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص صادرات این محصول استراتژیک گروه بهمن گفت: در حال حاضر بر روی پوشش نیازی های داخل کشور تمرکز کرده ایم اما برنامه هایی برای صادرات این خودرو به کشورهای منطقه وجود دارد و فعالیت بخش صادرات فیدلیتی نیز آغاز شده است.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات