از نُهم تیر ماه و با قیمت قطعی انجام می‌شود؛

فروش پیکاپ KMC T9 کرمان موتور با تحویل ۹۰ روزه

نُهم الی پانزدهم تیر ماه بخشنامه جدید فروش پیکاپ KMC T9 با قیمت قطعی ۱.۹۷۹.۴۰۰.۰۰۰ تومان در سایت فروش محصولات کرمان موتور فعال می‌شود.

جمعه - ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
از نُهم تیر ماه و با قیمت قطعی انجام می‌شود؛

کرمان موتور از روز شنبه نُهم تیر ماه بخشنامه جدید فروش پیکاپ KMC T9 را فعال خواهد کرد. در این طرح فروش که بصورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات کرمان موتور به اجرا درمی‌آید، قیمت مصوب پیکاپ جدید KMC T9، یک میلیارد و ۹۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و موعد تحویل، ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش پیکاپ KMC T9 کرمان موتور
قیمت مصوب۱.۹۷۹.۴۰۰.۰۰۰ تومان
مدل۱۴۰۳
موعد تحویل۹۰ روز کاری
جریمه تاخیر۳ درصد ماهانه
رنگ‌های قابل‌عرضه: سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری طوسی روشن متالیک
زمان ثبت‌نام: ۹ الی ۱۵ تیر ماه
از نُهم تیر ماه و با قیمت قطعی انجام می‌شود؛ فروش پیکاپ KMC T9 کرمان موتور با تحویل ۹۰ روزه

طبق بخشنامه، رنگ‌های قابل عرضه در این نوبت، سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری و خاکستری طوسی روشن متالیک است و خودروها، با مدل ۱۴۰۳ تحویل مشتریان خواهد شد. برای این طرح فروش پیکاپ KMC T9، کرمان موتور نه سود مشارکت در نظر گرفته، و نه سود انصراف، اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۳ درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه متوجه شرکت خواهد بود.

همانطور که اشاره شد، ثبت نام در این طرح که از صبح روز شنبه ۹ تیر آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۱۵ تیر ماه ادامه خواهد داشت، بصورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات کرمان موتور خواهد بود.

KMC T9 Pickup b Kerman Motor

کوتاه از پیکاپ KMC T9 کرمان موتور

کی‌ام‌سی T9 محصول جدیدی است که کرمان موتور به عنوان نمونه اتوماتیک و مجهزتر پیکاپ T8 به بازار عرضه کرده است. این محصول، در کنار بهره‌مندی از یک طراحی جسورانه‌تر، و به‌روز تر در ظاهر و فضای داخلی، دارای پیشرانه ۲.۰ لیتری TGDI با ۲۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه است که به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت DAE اتصال یافته و محرک چهار چرخ است.

گفتنی است این گیربکس دارای سه حالت رانندگی 2H (دیفرانسیل عقب)، 4H (چهار چرخ سبک) و 4L (چهارچرخ سنگین) است.

از نُهم تیر ماه و با قیمت قطعی انجام می‌شود؛ فروش پیکاپ KMC T9 کرمان موتور با تحویل ۹۰ روزه

قابلیت انتخاب چهار حالت رانندگی اقتصادی، اسپرت، نرمال و برفی بسته به شرایط مورد نیاز رانندگی و بهره‌مندی از قفل دیفرانسیل در محور عقب به افزایش قابلیت های حرکتی KMC T9 در شرایط مختلف مسیر کمک می‌کند.

نورپردازی کابین با قابلیت تغییر رنگ، فرمان D-Cut، نمایشگر مرکزی ۱۰.۴ اینچی و پشت آمپر دیجیتال ۷ اینچی، سانروف، کنسول میانی مجهز به کول‌باکس، آینه های جانبی تاشونده برقی، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو، گرمکن صندلی های جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه دریچه های تهویه مطبوع مختص سرنشیان عقب، شارژر وایرلس و آینه وسط الکتروکرومیک بهره از امکانات رفاهی پیکاپ جدید کرمان موتور می‌باشند.

در بخش ایمنی نیز KMC T9 از امکاناتی نظیر شش ایربگ، سنسورهای پارک جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد و فرمان برقی بهره می‌برد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟