ویژه عید قربان تا عید غدیر، از سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه؛

فروش کامیون کشنده دیما HT-490 مایان

۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۹ خرداد تا ۵ عصر دوشنبه ۴ تیر بخشنامه فروش کامیون کشنده دیما HT-490 بصورت نقدی و یا پرداخت مرحله‌ای توسط مایان فعال می‌شود.

دوشنبه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
ویژه عید قربان تا عید غدیر، از سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه؛ فروش کامیون کشنده دیما HT-490 مایان

گروه خودروسازی مایان در نظر دارد از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه، طرح فروش جدید کامیون کشنده دیما HT-490 دارای کولر درجا را بصورت نقدی، با پرداخت تک مرحله‌ای و یا چند مرحله‌ای به اجرا درآورد. به گزارش خودرودیلی، در این طرح فروش که ویژه عید تا عید (قربان تا غدیر) به اجرا درمی‌آید و تا ساعت ۱۷:۰۰ روز دوشنبه ۴ تیر یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، کامیون کشنده دیما HT-490 با قیمت مصوب ۶ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان، بصورت نقدی و با تحویل ۴۰ روز کاری عرضه می‌شود.

شرایط فروش کامیون کشنده دیما HT-490
(با پرداخت نقدی)
قیمت مصوب۶.۴۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
موعد تحویل۴۰ روز کاری
تاریخ ثبت‌نام:
۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۹ خرداد الی ۱۷:۰۰ دوشنبه ۴ تیر
Dima Truck by Mayan Group in Iran

البته همانطور که اشاره شد، امکان خرید با پرداخت سه مرحله ای وجه خودرو نیز توسط گروه خودروسازی مایان فراهم آمده که در این صورت، متقاضی ملزم به پرداخت ۳ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان در هنگام ثبت‌نام و ارائه دو فقره چک صیادی، هریک به مبلغ ۱ میلیارد و ۶۲۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان در وجه شرکت می‌باشد که اولی به تاریخ ۶ مرداد ۱۴۰۳ و دومی به تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۳ باید باشد.

شرایط فروش کامیون کشنده دیما HT-490
(با پرداخت مرحله‌ای)
قیمت مصوب:۶.۴۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پرداخت اول (در زمان ثبت‌نام):۳.۲۴۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پرداخت دوم (چک به تاریخ ۶ مرداد ۱۴۰۳):۱.۶۲۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان
پرداخت سوم (چک به تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۳):
موعد تحویل: ۲۰ روز کاری پس از تسویه
سود انصراف۱۷% سالیانه
سود مشارکت۲۰% سالیانه
تاریخ ثبت‌نام:
۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۹ خرداد الی ۱۷:۰۰ دوشنبه ۴ تیر
ویژه عید قربان تا عید غدیر، از سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه؛ فروش کامیون کشنده دیما HT-490 مایان

ذکر این نکته ضروری است که در شرایط پرداخت سه مرحله‌ای، موعد تحویل، ۲۰ روز کاری پس از تسویه اعلام شده و طرح، شامل سود انصراف ۱۷ درصد و سود مشارکت ۲۰ درصد می‌باشد.

ثبت‌نام در طرح فروش عید تا عید کامیون کشنده دیما HT-490 دارای کولر درجا، بصورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات گروه خودروسازی مایان صورت می‌پذیرد و از آنجایی که حق‌الزحمه عاملیت، توسط شرکت پرداخت می‌شود، پرداخت هرگونه وجهی توسط متقاضی به عاملیت، برخلاف قوانین شرکت بوده و غیرمجاز می‌باشد.

ویژه عید قربان تا عید غدیر، از سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه؛ فروش کامیون کشنده دیما HT-490 مایان

لازم به ذکر است از این طرح، هر کُد ملی، به شرط داشتن سن بالای ۱۸ سال و کمتر از ۶۵ سال واجد شرایط خرید تنها یک دستگاه خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی مایان در سراسر کشور مراجعه کنید.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 28 خرداد 1403 - 10:34

    چه خبره؟!!! چرا باید ۶.۵ بالای این زباله پول بدیم؟!!!