بندا LFC700 به بازار فرانسه رسید؛

کروزر ۱۲ هزار دلاری یک موتورسیکلت ساز چینی را ببینید

بندا LFC700 یک موتورسیکلت کروزر میان‌رده با طراحی متمایز است که از موتور ۴ سیلندر آب‌خنک ۶۷۶ سی‌سی خود، ۷۹ اسب‌بخار قدرت می‌گیرد.

پنجشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
موتورسیکلت کروزر ۱۲ هزار دلاری بندا ال‌اف‌سی۷۰۰، ساخت چین

بندا که از مطرح‌ترین سازندگان موتورسیکلت در چین به حساب می‌آید، یک کروزر میان‌رده با نام Benda LFC700 در بین تولیدات خود دارد که از زمان عرضه، به واسطه بهره‌مندی از یک طراحی متفاوت و متمایز، بسیار مورد توجه قرار گرفته. این محصول Benda به تازگی به بازار فرانسه نیز راه یافته تا حضورش در بازار های اروپایی را هموار کند.

موتورسیکلت کروزر ۱۲ هزار دلاری بندا ال‌اف‌سی۷۰۰، ساخت چین

آنچه که بیشتر از هر چیز در LFC700 جلب‌نظر می‌کند، ژستی است که به نظر می‌آید طراحان Benda با ترکیب عناصر الهام شده از نام های شناخته‌شده ای نظیر هوندا NM4، دوکاتی دیاول و یاماها VMAX به این موتورسیکلت خاص چینی داده‌اند.

البته در خلق این ژست متمایز، تایر عقب فوق‌العاده پهن Benda LFC700 نیز بی‌تاثیر نبوده‌اند؛ تایری که در مقایسه با تایر بسیاری از خودروهای سواری امروزی نیز پهنای بیشتری دارد. دقیق بخواهیم بگوییم، بندا LFC700 در جلو از رینگ ۱۹ اینچی پوشش یافته با تایر ۷۰/۱۳۰ بهره می‌برد و در عقب، بر روی یک رینگ ۱۸ اینچی پوشش یافته با تایری به عرض ۳۱۰ میلیمتر سوار است!

موتورسیکلت کروزر ۱۲ هزار دلاری بندا ال‌اف‌سی۷۰۰، ساخت چین

با پهنای عجیبی که مخصوصا در تایر عقب می‌بینیم، انتظار می‌رود یک موتور قدرتمند، محرک Benda LC700 باشد، که همینطور هم هست.

محرک این کروزر میان‌رده ۲۳۵ کلوگرمی، یک موتور ۴ سیلندر آب-خُنک ۶۷۶ سی‌سی است که ۷۹ اسب‌بخار قدرت در دور ۱۰.۰۰۰ تولید می‌کند و بیشینه گشتاورش، ۶۰ نیوتن‌متر است که در دور ۸.۰۰۰ موتور به دست می‌آید. در واقع پیشرانه ای در حد اسپرت‌بایک ها و استریت‌فایترهای نِیکید، محرک کروزر میان‌رده بندا می‌باشد.

2024 Benda LFC700 Cruiser Motorcycle from China

در کنار ظاهر متمایز و پیشرانه پُرکشش، باید به بهره‌مندی بندا ال‌اف‌سی۷۰۰ از امکاناتی نظیر چراغ‌های LED، پُشت‌آمپر تمام-رنگی TFT و ABS دو کاناله اشاره کنیم. گفتنی است Benda LFC700 با باک بنزین ۱۷ لیتری، متوسط مصرف سوخت ۴.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد و می‌تواند تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

با این ویژگی‌ها، بد نیست بدانید Benda LFC700 با قیمت پایه ۱۱.۹۰۰ یورو (یعنی حدود ۱۲ هزار دلار) در فرانسه عرضه شده است.

در صورت حضور موفق در بازار فرانسه، انتظار می‌رود بندا ال‌اف‌سی۷۰۰ آینده خوبی در بازارهای اروپایی داشته باشد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟