۱۶ الی ۲۰ خرداد از طریق نمایندگی های مجاز انجام می‌شود؛

فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم بصورت نقد و اقساط

شرایط فروش خودرو BAC X3 Pro با قیمت مصوب ۹۳۹میلیون و ۶۰۰هزار تومان و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به نمایندگی های مجاز خودروسازان بم ابلاغ شد.

دوشنبه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
۱۶ الی ۲۰ خرداد از طریق نمایندگی های مجاز انجام می‌شود؛ فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم بصورت نقد و اقساط

طبق بخشنامه ای که خودروسازان بم به نمایندگی های مجاز خود ابلاغ کرده، مرحله جدیدی از فروش خودرو BAC X3 Pro از روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه در محل نمایندگی‌های این شرکت آغاز خواهد شد. در این طرح فروش خودرو BAC X3 Pro که تا بیستم خرداد ماه، فعال خواهد بود، هم امکان خرید نقدی این خودروی جدید با قیمت مصوب ۹۳۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان وجود دارد، و هم امکان خرید اقساطی با بازپرداخت ۱۸ یا ۲۴ ماهه تسهیلات.

قیمت مصوب۹۳۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت۷۳۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان
اقساط۱۸ ماهه۲۴ ماهه
تسویه اقساط
(۳ ماه، یک چک)
۶ چک به مبلغ ۴۳.۳۱۰.۰۰۰ تومان۸ چک به مبلغ ۳۶.۴۷۰.۰۰۰ تومان
تاریخ اولین چک۲۵ آذر ۱۴۰۳
رنگ‌های قابل‌عرضهسفید، مشکی خاکستری طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک، سبزآبی معمولی
تحویل۹۰ روز کاری
مدل خودرو۱۴۰۳

در تازه‌ترین طرح فروش، امکان سفارش خودرو جدید BAC X3 Pro در رنگ های بدنه سفید، مشکی خاکستری طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک یا سبزآبی معمولی وجود دارد. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

۱۶ الی ۲۰ خرداد از طریق نمایندگی های مجاز انجام می‌شود؛ فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم بصورت نقد و اقساط

همانطور که شاره شد، آن دسته از متقاضیانی که قصد خرید اقساطی دارند، می‌توانند محصول خودروسازان بم را با تسهیلات ۱۸ ماهه و یا ۲۴ ماهه خریداری کنند. البته در هر دو حالت، مبلغ پیش‌پرداخت که در هنگان ثبت‌نام از مشتری، دریافت می‌شود، ۷۳۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است.

در بازپرداخت ۱۸ ماهه تسهیلات، برای بازپرداخت اقساط، شش فقره چک با فواصل سه ماهه، هر یک به مبلغ ۴۳.۳۱۰.۰۰۰ تومان از متقاضی خرید، دریافت می‌شود. در بازپرداخت ۲۴ ماهه اقساط نیز هشت فقره چک با فواصل سه ماهه از متقاضی دریافت می‌شود که مبلغ هریک ۳۶.۴۷۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. در هر دو حالت، موعد سر رسید اولین چک، ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

۱۶ الی ۲۰ خرداد از طریق نمایندگی های مجاز انجام می‌شود؛ فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم بصورت نقد و اقساط

تازه ترین مرحله فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت انجام می‌شود، پس جهت ثبت‌نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز خودروسازان بم مراجعه فرمایید. از طریق این لینک می‌توانید آدرس و اطلاعات تماس نزدیک ترین نمایندگی مجاز خودروسازان بم به محل زندگی خود را مشاهده فرمایید.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟