با سرعت گرفتن تحویل ماهانه به مشتریان مشخص شد؛

عرضه سالانه شیائومی SU7 به مشتریان به حداقل ۱۰۰ هزار دستگاه در سال می‌رسد

تولید خودرو الکتریکی شیائومی SU7 طی هفته های گذشته سرعت خوبی به خود گرفته، به شکلی که تولید ماه جاری میلادی آن، ۱۰هزار دستگاه برآورد شده.

دوشنبه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
عرضه سالانه خودرو شیائومی SU7 به مشتریان به حداقل ۱۰۰ هزار دستگاه در سال می‌رسد

مدیرعامل بخش خودروسازی شیائومی، لی جون در رویدادی که در حاشیه موتورشو گوانگدونگ-هنگ‌هنگ-ماکائو برگزار شد، از فروش ۸۸ هزار و ۶۳ دستگاه شیائومی SU7 در اولین ماه عرضه این خودرو الکتریکی مدرن خبر داد و گفت، با سرعت گرفتن تحویل ماهانه خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، عرضه سالانه شیائومی SU7 به مشتریان به ۱۰۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

عرضه سالانه خودرو شیائومی SU7 به مشتریان به حداقل ۱۰۰ هزار دستگاه در سال می‌رسد

به گفته لی جون، ماه آوریل ۷.۰۵۸ دستگاه و ماه می ۸.۶۳۰ دستگاه شیائومی SU7 تحویل متقاضیان خرید این خودرو شده و ماه جاری میلادی، یعنی ژوئن، تحویل ماهانه Xiaomi SU7 به مشتریان به ۱۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

با ادامه این روند، مدیرعامل بخش خودروسازی شیائومی مدعی است تحویل نمونه های تولیدی شیائومی SU۷ به متقاضان خرید به حداقل ۱۰۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید. حتی این پیش‌بینی می‌شود که این عدد، به ۱۲۰ هزار دستگاه در سال نیز برسد.

2024 Xiaomi SU7 EV

در همین رویداد، لی جون از تاسیس ۹ مرکز فروش جدید برای خودروهای شیائومی در ماه می خبر داد و این وعده را داده که در ماه جاری میلادی (ژوئن)، ۱۹ مرکز فروش اختصاصی خودرو های شیائومی نیز در چین تاسیس خواهد شد.

لازم به ذکر است تا به امروز بیش از ۳.۶ میلیون کیلومتر تست سیستم های همیار رانندگی با Xiaomi SU7 صورت گرفته و NOA یا تست نویگیشن با سیستم های ADAS این خودرو در ۱۰ شهر دیگر نیز تا پایان ماه مِی محقق شده است.

عرضه سالانه خودرو شیائومی SU7 به مشتریان به حداقل ۱۰۰ هزار دستگاه در سال می‌رسد

پیش‌تر در خبرها آمده بود که شیائومی با استفاده از تکنولوژی های جدید و پیشرو در زمینه تولید خودرو، توانسته متوسط زمان تولید هر خودرو در کارخانه پیشرفته خود را به ۷۶ ثانیه برساند؛ یعنی در هر ساعت، ۴۰ دستگاه Xiaomi SU7 در این کارخانه واقع در پکن تولید می‌شود.

همچنین ساعات کاری کارخانه خودروسازی شیائومی با اضافه شدن شیفت جدید، از ۸ به ۱۶ ساعت افزایش یافته و حال، ظرفیت اسمی تولید در این کارخانه، ۲۰هزار دستگاه در ماه می‌باشد.

2024 Xiaomi SU7 EV

با توجه به استقبال بی‌سابقه از اولین خودرو شیائومی، و این که برنامه‌ریزی برای عرضه دومین محصول این برند نوپا در عرصه خودروسازی نیز وجود دارد، فاز دوم توسعه کارخانه خودروسازی شیائومی در پکن از ماه های آتی آغاز خواهد شد و قرار است تا ۲۰۲۵ به اجرا برسد.

با تحقق فاز دوم توسعه، تیراژ سالانه تولید این کارخانه خودروسازی به ۳۰۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید. برای تاسیس مراکز فروش نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته، به این ترتیب که تا پایان ۲۰۲۴، باید مجموع مراکز فروش اختصاصی شیائومی در چین به ۲۱۹ باب در ۴۶ شهر برسد.

عرضه سالانه خودرو شیائومی SU7 به مشتریان به حداقل ۱۰۰ هزار دستگاه در سال می‌رسد
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟