چهارشنبه ۲۳ خرداد الی شنبه ۲۶ خرداد برگزار می‌شود؛

مزایده ایران خودرو برای خودروهای پلاک‌دار و کاردکسی

مرحله جدید مزایده های ایران خودرو به خودروهای پلاک‌دار و کاردکسی این شرکت اختصاص دارد و در روزهای ۲۳ الی ۲۶ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

دوشنبه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۲
چهارشنبه ۲۳ خرداد الی شنبه ۲۶ خرداد برگزار می‌شود؛ مزایده ایران خودرو برای خودروهای پلاک‌دار و کاردکسی

مرحله جدید مزایده های ایران خودرو از روز چهارشنبه ۲۳ خرداد آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

در این مرحله از مزایده های ایران خودرو که به خودروهای پلاک‌دار و کاردکسی این شرکت اختصاص دارد، متقاضیان خرید می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵:۰۰ روز های مذکور نسبت به مشاهده وضعیت خودروهای قابل‌عرضه در محل مزایده‌های شرکت ایران‌خودرو واقع در تهران، کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران-کرج، به سمت شهرک سرو آزاد (پیکانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاهشناسی، درب ۲ سایت برگزاری مزایده های شرکت ایران خودرو اقدام نمایند.

چهارشنبه ۲۳ خرداد الی شنبه ۲۶ خرداد برگزار می‌شود؛ مزایده ایران خودرو برای خودروهای پلاک‌دار و کاردکسی

در صورت تمایل به شرکت در مزایده هر یک از خودرو های قابل عرضه، متقاضی می‌بایست ابتدا مبلغ ۲۰ میلیون تومان را به عنوان سپرده شرکت در مزایده هر خودرو، بصورت اینترنتی به حساب شرکت واریز کرده، سپس قیمت پیشنهادی خود را ارائه کند. در نهایت و با پایان مزایده، بالاترین قیمت پیشنهادی برای هر خودرو، قیمت برنده خواهد بود و متقاضی می‌تواند در صورت برنده شدن، نسبت به تکمیل وجه تا پایان فرصت اعلام شده، اقدام نماید.

در صورتی که قیمت اعلامی متقاضی، قیمت برنده باشد اما در مدت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام نکند، وجه پرداخت شده توسط وی به عنوان سپرده، به نفع مزایده‌گذار وصول خواهد شد و متقاضی حق هیچ گونه اعتراض را ندارد. همچنین اگر قیمت پیشنهادی متقاضی، قیمت برنده نباشد، وجه سپرده به حساب اعلامی توسط متقاضی، بازگشت داده خواهد شد.

IKCO Auction Khordad 1403

ذکر این نکته ضروری است که در مزایده های ایران خودرو، قیمت پایه اعلامی از سوی شرکت، معمولا بالاتر از قیمت کارخانه برای نمونه صفر کیلومتر همان خودرو بوده و بین قیمت کارخانه و بازار آن لحاظ می‌شود و طی دوره های گذشته، قیمت‌های پیشنهادی برنده معمولا بسیار نزدیک به قیمت بازار همین خودروها بوده‌اند. این را هم باید مد نظر داشته باشید که خودروها، فاقد گارانتی و کارت طلایی هستند و

متن کامل آگهی مزایده جدید خودروهای پلاکدار و کاردکسی ایران خودرو در خرداد ماه ۱۴۰۳ به شرح زیر می‌باشد.

چهارشنبه ۲۳ خرداد الی شنبه ۲۶ خرداد برگزار می‌شود؛ مزایده ایران خودرو برای خودروهای پلاک‌دار و کاردکسی

جهت كسب اطلاعات بيشتر می‌توانید به اطلاعیه های اعلامی در محل برگزاری مزايده مراجعه نمائيد و يا با شماره تلفن های ۴۴۷۹۶۹۴۸ و ۴۴۷۹۶۹۵۶ تماس حاصل نماييد. لازم به ذکر است قبل از مراجعه جهت ثبت نام و دريافت اسناد مزايده، تكميل اطلاعات شخصی در وب سايت فروش محصولات ایران خودرو به آدرس www.esale.ikco.ir الزامی است. در صورت عدم ثبت اطلاعات، امكان شركت در مزايده وجود ندارد.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟