در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران رونمایی شد؛

کامیونت فورس ۳.۸ تن بهمن دیزل، گزینه مطلوب پخش مویرگی

کامیونت فورس ۳.۸ تن که بعنوان محصول جدید بهمن دیزل در نمایشگاه صنعت پخش ایران به نمایش درآمد، مورد توجه مدیران ارشد صنعت پخش قرار گرفت.

دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران رونمایی شد؛ کامیونت فورس ۳.۸ تن بهمن دیزل، گزینه مطلوب پخش مویرگی

در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران در کیش که از ۱۸ اردیبهشت با حضور ده‌ها شرکت پخش و برخی خودروسازان تجاری، آغاز شد و روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت پایان یافت، گروه بهمن از جدیدترین محصول تجاری خود با نام F38 رونمایی کرد. این کامیونت از خانواده فورس است که توانایی حمل خود و باری معادل ۳.۸ تن را دارد؛ مزایای این محصول شرکت بهمن دیزل، بسیار مورد توجه مدیران پخش قرار گرفت.

در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران رونمایی شد؛ کامیونت فورس ۳.۸ تن بهمن دیزل، گزینه مطلوب پخش مویرگی

فضای مناسب بار، قابلیت حمل حدود ۲.۵ تن بار، تجهیزات ایمنی و رفاه راننده، صندلی قابل تنظیم، مولتی مدیا و سیستم تهویه تنها بخشی از برتری‌های رقابتی این محصول است. لازم به ذکر است فضای بار این محصول، یک تکه و بدون پِرتی طراحی شده و همچنین به دلیل حذف دماغه، حجم بیشتری به بار اختصاص پیدا کرده است. بنابراین این خودرو از نظر توانایی باربری، حجم بار و همینطور رفاه راننده، نسبت به رقبای خود، برتری دارد.

در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران رونمایی شد؛ کامیونت فورس ۳.۸ تن بهمن دیزل، گزینه مطلوب پخش مویرگی

کامیونت فورس ۳.۸ تن بهمن دیزل همچنین به دلیل سوخت بنزینی و ظرفیت بار ۲.۵ تن، برای بسیاری از شبکه‌های توزیع شهری، به صرفه است. این محصول دارای موتور ۲.۰ لیتری بنزینی ۱۳۹ اسب‌بخاری با ۱۹۶ نیوتن‌متر گشتاور است که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده، به گیربکس ۵ سرعته دستی ساخت DAE متصل است.

بر اساس شنیده‌ها، قیمت‌گذاری کامیونت فورس ۳.۸ تن نیز رقابتی خواهد بود، هرچند هنوز مدیران بهمن دیزل اظهارنظر رسمی درباره قیمت این محصول نداشته‌اند اما در صورتی که این خبرها صحت داشته باشد، بازار از این محصول استقبال خواهد کرد.

در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران رونمایی شد؛ کامیونت فورس ۳.۸ تن بهمن دیزل، گزینه مطلوب پخش مویرگی

گروه بهمن علاوه بر Force F38 با ون باری اینرودز یخچال دار، امپاور BD300 و فورس ۶ و ۱۲ تن پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران حضور پیدا کرد. از دیگر اخبار جالب توجه این رویداد، وعده گروه بهمن در خصوص توسعه طرح‌های فروش اعتباری بود. مدیران این شرکت در سمینار تشریحی برنامه‌های خود تایید کردند که این شرکت طرح‌های فروش اعتباری خود را توسعه خواهد داد.

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟