با تحویل ۴۵ روز کاری و امکان خرید نقدی و اقساطی اعلام شد؛

فروش خودرو های MVM مدیران خودرو – اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش چهار مدل از خودرو های MVM شرکت مدیران خودرو بصورت نقدی و یا اقساطی با تسهیلات ۱۲ الی ۶۰ در نمایندگی مجاز این شرکت آغاز شده است.

شنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
MVM Arrizo 5 IE FL -فروش خودرو های MVM مدیران خودرو - اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشنامه جدید فروش خودرو های MVM، ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش این برند مدیران خودرو، ابلاغ شده است. در این طرح جدید فروش خودرو های MVM، امکان خرید نقدی و یا اقساطی محصولات توسط مدیران خودرو فراهم آمده و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، ۴۵ روز کاری پس از تکمیل وجه (در روش نقدی) و یا تایید اعتباری تسهیلات (در روش اقساطی) اعلام شده است.

مدل خودروقیمت (تومان)
MVM X22 Pro MT۷۱۶.۵۰۰.۰۰۰
MVM X33 Cross MT۸۰۹.۱۰۰.۰۰۰
MVM X33 Cross CVT۹۰۶.۲۰۰.۰۰۰
MVM Arrizo 5 IE FL۱.۱۰۲.۵۰۰.۰۰۰
رنگ‌های فعال: سفید، مشکی، نوک‌مدادی
تحویل: ۴۵ روز کاری
سود انصراف سالیانه: ۱۲ درصد
تسهیلات در شرایط فروش اقساطی:
حداکثر ۴۰ درصد با بازپرداخت ۱۲ الی ۶۰ ماهه و نرخ بهره ۲۳ درصد

به گزارش خودرودیلی، محصولات قابل عرضه در این نوبت فروش خودرو های MVM شرکت مدیران خودرو عبارتند از مدل دنده ای X22 پرو، مدل دنده ای و اتومات X33 Cross و سدان آریزو ۵ نیو فیس (FL).

این خودروها در رنگ های سفید، مشکی و یا نوک‌مدادی قابل عرضه بوده، در صورت انصراف مشتری از دریافت خودرو، ۱۲ درصد سود انصراف بصورت سالیانه به وجه پرداختی وی تعلق خواهد گرفت.

البته با وجود خواب حداقل ۴۵ روزه وجه پرداختی مشتری، نه برای طرح نقدی، و نه برای طرح اقساطی، سود مشارکت در نظر گرفته نشده.

ذکر این نکته ضروری است که در شرایط فروش اقساطی خودرو های MVM، مدیران خودرو حداکثر ۴۰ درصد قیمت مصوب فروش را از محل بانک‌ها، تسهیلات به خریدار می‌دهد که امکان تسویه آن در قالب اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه، ۴۸ ماهه و یا ۶۰ ماهه وجود دارد. نرخ بهره تسهیلات نیز ۲۳ درصد اعلام شده است.

جهت ثبت نام در این طرح فروش خودرو های MVM می‌توانید به نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش این برند مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟