توسط کرمان موتور و با تحویل ۹۰ روز کاری اعلام شد؛

شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو KMC J7 – اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح جدید فروش نقدی و اقساطی خودرو KMC J7 از ۲۲ اردیبهشت در سایت فروش محصولات کرمان موتور آغاز می‌شود و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

جمعه - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
توسط کرمان موتور و با تحویل ۹۰ روز کاری اعلام شد؛ شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو KMC J7 – اردیبهشت ۱۴۰۳

از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت، شرایط فروش جدیدی برای خودرو KMC J7 در سایت فروش محصولات کرمان موتور فعال می‌شود. طبق این شرایط فروش جدید، امکان خرید خودرو KMC J7 بصورت نقدی و اقساطی فراهم آمده و موعد تحویل خودرو های ثبت نامی در این طرح، ۹۰ روز کار خواهد بود.

خودرو کی‌ام‌سی جی۷ کرمان موتور

به گزارش خودرودیلی، در طرح فروش جدید، قیمت خودرو KMC J7 کرمان موتور، ۱ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده و امکان ثبت‌نام آن در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک وجود دارد. در صورت خرید خودرو بصورت اقساطی، مشتری می‌بایست مبلغ ۱ میلیارد تومان را به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام، پرداخت کند و مباقی وجه خودرو، در قالب تسهیلات ۱۸ یا ۲۴ ماهه قابل تسویه خواهد بود.

فروش نقدی و اقساطی خودرو KMC J7 – اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت مصوب فروش۱.۳۴۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت خرید اقساطی: ۱ میلیارد تومان
اقساط ۱۸ ماههاقساط ۲۴ ماهه
۶ فقره چک
۷۰.۷۴۹.۷۰۰ تومانی
با فواصل ۳ ماهه
۸ فقره چک
۶۰.۰۴۸.۶۰۰ تومانی
با فواصل ۳ ماهه
موعد تحویل: ۹۰ روز کاری
رنگ‌های قابل عرضه: سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک
زمان ثبت‌نام: ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در بازپرداخت ۱۸ ماهه، مشتری شش فقره چک با فواصل سه ماهه به شرکت ارائه می‌دهد که مبلغ هر کدام، ۷۰ میلیون و ۷۴ هزار و ۹۷۰ تومان می‌باشد. در بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز هشت فقره چک ۶۰ میلیون و ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومانی (با فواصل سه ماهه) از مشتری دریافت می‌شود. در هر دو حالت، سررسید اولین چک، ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳ می‌باشد. طبیعی است که در خرید اقساطی، سند خودرو تا پایان اقساط یا تسویه حساب نهایی، در رهن شرکت خواهد بود.

توسط کرمان موتور و با تحویل ۹۰ روز کاری اعلام شد؛ شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو KMC J7 – اردیبهشت ۱۴۰۳

لازم به ذکر است برای وجه پرداختی مشتری در هنگام ثبت‌نام (نقدی یا اقساطی)، سود مشارکت و یا انصراف لحاظ نشده اما در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، سه درصد جریمه تاخیر بصورت ماهیانه متوجه شرکت خواهد بود.

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟