با افزایش حدودا ۱۱۷ تا ۱۲۰ میلیون تومانی اعلام شد؛

قیمت جدید خودرو های وارداتی GAC راساموتور خاورمیانه

افزایش هزینه های قانونی نظیر مالیات، شماره‌گذاری، بیمه، اسقاط و …، قیمت خودرو های وارداتی GAC شرکت راساموتور خاورمیانه را افزایش داد.

پنجشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
خودروهای وارداتی امکو، GS3 و امپو GAC - قیمت جدید خودرو های وارداتی GAC راساموتور خاورمیانه

با اعمال تغییرات در هزینه های قانونی نظیر افزایش یک درصدی مالیات ارزش افزوده، افزایش ۳۵ درصدی نرخ بیمه شخص ثالث، افزایش هزینه های شماره‌گذاری و رُشد چشمگیر هزینه های اسقاط، با آغاز سال جدید شاهد افزایش قیمت شرکتی خودروها بوده ایم، به نحوی که برای خودرو های وارداتی، این افزایش قیمت به حدود ۲۰۰ میلیون تومان و بالاتر نیز رسید. حال این دومینوی افزایش قیمت‌ها به خودروهای وارداتی GAC نیز رسیده.

خودروهای وارداتی GAC Emkoo و GAC GS3 - قیمت جدید خودرو های وارداتی GAC راساموتور خاورمیانه

به گزارش خودرودیلی، شرکت راسا موتور خاورمیانه به عنوان نماینده رسمی و وارد کننده خودرو های جی‌ای‌سی در ایران با اعلام این که متاثر از افزایش هزینه های قانونی مذکور، قیمت خودروهای وارداتی GAC نیز افزایش یافته، ضمن اعلام قیمت جدید برای خودرو امپو، امکو و GS3، اطمینان داد این افزایش قیمت ها صرفا به دلیل افزایش هزینه های قانونی عرضه خودرو صورت گرفته و از طرف شرکت، افزایش قیمتی روی خودروها اعمال نشده.

قیمت خودرو های وارداتی GAC راساموتور خاورمیانه – اردیبهشت ۱۴۰۳
مدل خودروقیمت شرکتی جدید (تومان)حدود افزایش قیمت
GAC Emkoo۲.۳۷۰.۰۵۵.۵۲۰۱۲۰ میلیون تومان
GAC Empow۲.۱۶۸.۳۹۹.۸۰۰۱۱۸ میلیون تومان
GAC GS3۱.۹۸۷.۲۱۴.۵۲۰۱۱۷ میلیون تومان

در قیمت‌گذاری جدیدی که برای خودرو های وارداتی GAC از سوی راسا موتور خاورمیانه صورت گرفته، قیمت کراس‌اوور کامپکت Emkoo با افزایش حدودا ۱۲۰ میلیون تومان به ۲.۳۷۰.۰۵۵.۵۲۰ تومان رسیده است. کراس‌اوور ساب‌کامپکت GAC GS3 حال قیمت ۱.۹۸۷.۲۱۴.۵۲۰ تومانی دارد که حدودا ۱۱۷ میلیون تومان بالاتر از آخرین قیمت سال ۱۴۰۲ برای این خودرو وارداتی است.

خودرو وارداتی GAC Empow - قیمت جدید خودرو های وارداتی GAC راساموتور خاورمیانه

قیمت GAC Empow نیز برای سال جدید، به ۲.۱۶۸.۳۹۹.۸۰۰ تومان افزایش یافته که نزدیک به ۱۱۸ میلیون تومان بالاتر از آخرین قیمت این خودرو وارداتی راسا موتور خاورمیانه در سال ۱۴۰۲ است. این شرکت از اوایل زمستان سال گذشته فروش محصولات GAC در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی را آغاز کرد و اواخر بهمن نیز اولین سری این خودروها، پلاک ملی دریافت کردند.

5 از 5 رای

نظر شما چیست؟