با عرضه شش محصول بصورت نقد و اقساطی؛

شرایط فروش خودرو های فونیکس مدیران خودرو – ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

از ساعت ۱۶ امروز بخشنامه جدید فروش خودرو های فونیکس با عرضه شش محصول بصورت نقد و اقساطی در نمایندگی های مجاز مدیران خودرو آغاز می‌شود.

سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
فونیکس آریزو ۶ جی‌تی - شرایط فروش خودرو های فونیکس مدیران خودرو - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشنامه جدید فروش خودرو های فونیکس به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو ابلاغ شد. طبق این بخشنامه، از ساعت ۴ بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت)، فروش پنج خودرو از برند فونیکس مدیران خودرو با موعد تحویل ۴۵ روز کاری بصورت نقد و اقساط در محل نمایندگی های مجاز شرکت، آغاز می‌شود. آغاز فروش یک محصول نیز برای ساعت ۵ بعد از ظهر برنامه‌ریزی شده است.

در بخشنامه جدید فروش خودرو های فونیکس، محصولات قابل عرضه عبارتند از آریزو ۶ پرو و GT (تیپ اکسلنت)، FX، تیگو ۸ پرومکس IE، تیگو ۸ پرو پلاگین-هایبرید و تیگو ۷ پرو (تیپ پریمیوم). همانطور که اشاره شد، شرایط فروش، هم بصورت نقدی خواهد بود، و هم اقساطی. گفتنی است برای طرح جایگزینی نیز در این نوبت، ظرفیت خوبی لحاظ شده و متقاضیان طرح جایگزینی، هم می‌توانند بصورت نقدی اقدام به خرید کنند، و هم بصورت اقساطی.

فونیکس FX - شرایط فروش خودرو های فونیکس مدیران خودرو - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

طبق بخشنامه اعلامی به نمایندگی های مجاز، در طرح فروش اقساطی خودرو های فونیکس مدیران خودرو، بسته به محصول انتخابی، بانک‌های شهر و صادرات تامین کننده تسهیلات خواهند بود و مبلغ پیش‌پرداخت خرید، ۵۰ درصد قیمت نهایی خودرو برای طرح جایگزینی و ۶۰ درصد قیمت نهایی خودرو برای طرح عادی اعلام شده است. بازپرداخت تسهیلات می‌تواند بین ۱۲ الی ۶۰ ماهه باشد، نرخ سود تسهیلات نیز ۲۳ درصد اعلام شده است.

در این طرح، موعد تحویل خودرو ها، ۴۵ روز کاری پس از تکمیل وجه و یا تایید اعتباری تسهیلات خواهد بود. سود انصراف نیز برای متقاضیان، در نظر گرفته شده که عدد آن، ۱۲ درصد سالیانه می‌باشد. جزئیات کامل این طرح فروش خودرو های فونیکس شرکت مدیران خودرو را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

خودرو قابل عرضهقیمت (تومان)رنگ قابل عرضه
آریزو ۶ پرو اکسلنت۱.۲۵۵.۲۰۰.۰۰۰سفید، مشکی
آریزو ۶ جی‌تی اکسلنت۱.۴۶۰.۳۰۰.۰۰۰
تیگو ۷ پرو پریمیوم۱.۵۱۴.۸۰۰.۰۰۰سفید، مشکی، نوک‌مدادی
FX پریمیوم۱.۷۴۷.۵۰۰.۰۰۰
تیگو 8 پرومکس IE۲.۶۰۹.۱۰۰.۰۰۰
تیگو 8 پرو e+۲.۷۹۱.۷۰۰.۰۰۰
پیش‌پرداخت منعطف خودروها در شرایط اقساطی: حداقل ۶۰ درصد برای طرح عادی و حداقل ۵۰ درصد برای طرح جایگزینی
مدت اقساط: ۱۲ الی ۶۰ ماهه
نرخ سود تسهیلات: ۲۳ درصد
سود انصراف: ۱۲ درصد سالیانه
تحویل: ۴۵ روز کاری پس از تکمیل وجه یا تایید اعتباری تسهیلات
4.2 از 6 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • علیرضا | 18 اردیبهشت 1403 - 16:43

    کاش شرایط پرداخت اقساطش هم گذاشته بودید

  • حسن | 18 اردیبهشت 1403 - 18:56

    عالیه