ویژه اردیبهشت ماه و خارج از سامانه یکپارچه؛

شرایط فروش سدان JAC J4 و پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با اقساط حداکثر ۳۶ ماهه

۱۷ الی ۳۱ اردیبهشت شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو های JAC J4 و KMC T8 با تحویل ۶۰ یا ۹۰ روزه در نمایندگی های کرمان موتور فعال می‌شود.

یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
شرایط فروش سدان JAC J4 و پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با اقساط حداکثر ۳۶ ماهه

شرایط جدید فروش دو محصول سدان JAC J4 و پیکاپ KMC T8 کرمان موتور، ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳، اعلام شد. طبق بخشنامه فروش جدیدی که از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برای سدان JAC J4 و پیکاپ KMC T8 فعال خواهد شد، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش محصولات کرمان موتور نسبت به خرید نقدی و یا اقساطی این خودروها اقدام کنند.

به گزارش خودرودیلی، برای سدان جک J4، کرمان موتور قیمت مصوب فروش را ۷۹۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان در نظر گرفته و موعد تحویل خودرو، ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

در صورت تمایل برای خرید اقساطی نیز مشتری می‌تواند ۵۴۱میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از وجه خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام، پرداخت کرده، مابقی را در قالب تسهیلات ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و یا ۳۰ ماهه، تسویه کند که در این صورت، سند خودرو تا تسویه کامل، در رهن شرکت خواهد بود.

گفتنی است اقساط، در قالب شش فقره چک برای تسهیلات ۱۸ ماهه، هشت فقره چک برای تسهیلات ۲۴ ماهه و ۱۰ فقره چک برای تسهیلات ۳۰ ماهه تسویه می‌شود و سررسید اولین چک، ۱۵ مهر ۱۴۰۳ خواهد بود. جزئیات کامل پرداخت‌ها را می‌توانید در جدول زیر ببینید.

شرایط فروش JAC J4 – اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت مصوب: ۷۹۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت: ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان
اقساط ۱۸ماههاقساط ۲۴ماههاقساط ۳۰ماهه
۶ فقره چک
۵۰.۰۵۹.۵۰۰ تومانی
۳ماه یک فقره
۸ فقره چک
۴۰.۴۹۳.۷۰۰ تومانی
۳ماه یک فقره
۱۰ فقره چک
۳۵.۱۸۵.۸۰۰ تومانی
۳ماه یک فقره
موعد تحویل: ۶۰ روز کاری
جریمه تاخیر: ۳% ماهیانه
رنگ خودرو: سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک
تاریخ اولین چک: ۱۵/۰۷/۱۴۰۳
شرایط فروش سدان JAC J4 و پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با اقساط حداکثر ۳۶ ماهه

در شرایط فروش پیکاپ KMC T8، قیمت مصوب فروش، ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند این محصول کرمان موتور را با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و یا ۳۶ ماهه خریداری کنند.

در خرید اقساطی، پیش‌پرداخت ۹۹۷ میلیون تومان می‌باشد و مابقی در قالب چک‌هایی با فواصل سه ماهه تسویه می‌شود، با این توضیح که سررسید چک اول، ۱۵ آبان ۱۴۰۳ می‌باشد. موعد تحویل نیز برای این محصول، ۹۰ روزه اعلام شده است. جزئیات کامل پرداخت‌ها را می‌توانید در جدول زیر ببینید.

شرایط فروش KMC T8 – اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت مصوب: ۱.۶۹۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت: ۹۹۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
اقساط ۱۸ماههاقساط ۲۴ماههاقساط ۳۶ماهه
۶ فقره چک
۱۲۹.۲۰۱.۹۰۰ تومانی
۳ماه یک فقره
۸ فقره چک
۱۰۴.۳۵۴.۸۰۰ تومانی
۳ماه یک فقره
۱۲ فقره چک
۸۰.۰۱۴.۶۰۰ تومانی
۳ماه یک فقره
موعد تحویل: ۹۰ روز کاری
جریمه تاخیر: ۳% ماهیانه
رنگ خودرو: سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری
تاریخ اولین چک: ۱۵/۰۸/۱۴۰۳

برای ثبت نام در این طرح فروش سدان JAC J4 و پیکاپ KMC T8، می‌توانید ۱۷ الی ۳۱ اردیبهشت ماه به نمایندگی های مجاز کرمان موتور در سراسر کشور مراجعه کنید.

5 از 5 رای

نظر شما چیست؟