با عرضه سه خودرو الکتریکی، آغاز شد؛

مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی – اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش خودرو های وارداتی با عرضه پنج محصول از امروز آغاز شد و تا پایان سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت متقاضیان نوبت‌دهی شده فرصت ثبت نام خواهند داشت.

یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی - اردیبهشت ۱۴۰۳ - خودرو وارداتی لاماری ایما HEV هایبرید شرکت آرین پارس موتور

مرحله جدید عرضه فروش خودرو های وارداتی بصورت عرضه در سامانه یکپارچه در حالی از امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز شده که در این مرحله، شاهد عرضه سه خودرو الکتریکی برای اولین بار هستیم.

به گزارش خودرودیلی، در این نوبت، پنج خودرو برای آن دسته از متقاضیانی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی نسبت به پیش‌ثبت‌نام خودروهای وارداتی، اقدام کرده بودند و اولویت آنها برای نهایی کردن ثبت‌نام، اعلام شده، توسط ایران خودرو، آرین پارس موتور، بی‌ام‌کارز، جهان نوین آریا و معین خودرو ایرانیان عرضه شده است. مهلت انتخاب خودرو و نهایی کردن ثبت نام برای متقاضیان خرید خودروهای وارداتی نیز در این نوبت، تا ساعت ۲۳:۵۹ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت خواهد بود.

خودرو وارداتی لاماری ایما HEV هایبرید شرکت آرین پارس موتور
لاماری ایما HEV هایبرید

از خودروهای قابل عرضه در این مرحله از فروش خودرو های وارداتی، سه خودرو نیسان سانی، لاماری ایما HEV (هایبرید) و هونگچی EQM5EV با قیمت قطعی در مبادی ورودی به کشور عرضه شده اند که البته این ارقام اعلامی، شامل هزینه های قانونی نظیر شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، اسقاط خودرو فرسوده، کرایه حمل و … نمی‌شود.

مدل خودرو وارداتیشرکت وارد کنندهقیمت قطعی در مبادی ورودی (تومان)
نیسان سانیجهان نوین آریا۱.۱۰۷.۱۴۰.۰۰۰
لاماری ایما HEVآرین پارس موتور۱.۵۴۳.۴۰۰.۰۰۰
هونگچی E-QM5بی ام کارز۱.۸۰۵.۴۶۰.۰۰۰
خودرو وارداتی هونگچی E-QM5 EV شرکت بی ام کارز
هونگچی E-QM5 EV

دو خودرو که تمام-الکتریکی هستند نیز با قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی به کشور در این نوبت عرضه شده‌اند. این دو خودرو عبارتند از هوندا ENS1 شرکت معین خودرو ایرانیان و لونا GRE (یا همان JMEV Yi) شرکت ایران خودرو. گفتنی است قیمت علی‌الحساب، ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی این خودرو ها برای مصرف کننده، ندارد.

مدل خودرو وارداتیشرکت وارد کنندهقیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی (تومان)
هوندا ENS1معین خودرو ایرانیان۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰
لونا GREایران خودرو۹۴۵.۰۰۰.۰۰۰
خودرو وارداتی هوندا ENS1 شرکت معین خودرو ایرانیان
هوندا ENS1

همانطور که اشاره شد، متقاضیان نوبت دهی شده برای این مرحله از فروش خودرو های وارداتی تا پایان روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت به انتخاب خودرو مد نظر از بین گزینه‌های قابل عرضه و نهایی کردن ثبت‌نام خود، اقدام نمایند. پس از نهایی کردن ثبت‌نام، شرایط تکمیل وجه و یا پرداخت وجه پیش‌پرداخت خودرو از سوی شرکت های وارد کننده برای متقاضیان خرید، ارسال خواهد شد.

خودرو وارداتی LUNA GRE شرکت ایران خودرو
لونا GRE
5 از 4 رای

نظر شما چیست؟