معادل پیمایش حدکثر ۳۰۰ هزار کیلومتر؛

گارانتی محصولات JAC آرین دیزل، سه ساله شد

با هدف اطمینان خاطر هر چه بیشتر مشتریان، گارانتی محصولات JAC شرکت آرین دیزل به ۳ سال یا پیمایش حداکثر ۳۰۰ هزار کیلومتر افزایش یافته است.

دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
معادل پیمایش حدکثر ۳۰۰ هزار کیلومتر؛ گارانتی محصولات JAC آرین دیزل، سه ساله شد

شرکت آرین دیزل در راستای اطمینان خاطر هر چه بیشتر مشتریان، گارانتی کلیه محصولات برند جک (JAC) این شرکت را به سه سال یا پیمایش حداکثر ۳۰۰ هزار کیلومتر، افزایش داده است. با این تصمیم، گارانتی جدید و ارتقاء یافته برای خودروهای تحویلی که در این بازه قرار می‌گیرند، معتبر خواهد بود.

تصمیم شرکت آرین دیزل برای افزایش گارانتی محصولات برند JAC به سه سال یا پیمایش ۳۰۰ هزار کیلومتر در حالی اتخاذ می‎شود که این شرکت برنامه های توسعه ای خوبی را نیز برای سبد محصولات JAC در ایران تدارک دیده. از جمله این برنامه‌های توسعه ای، رونمایی از فیس‌لیفت کامیونت های JAC با ظاهری تازه است.

همچنین برای بازار کامیونت های سبُک و نیمه سنگین نیز برنامه‌ریزی هایی توسط آرین دیزل صورت گرفته، مثل عرضه کامیونت ۵.۵ تُن JAC و همچنین عرضه کامیونت ۱۲ تُن از این برند بزرگ خودرو های تجاری و کار چین که می‌تواند در کنار تمرکز بیشتر شرکت بر کاربری سازی و ارائه محصول کامل به مشتری (کامیونت به همراه کاربری)، نویدبخش یک سال خوب برای بازار کامیونت های کشور باشد.

4.7 از 3 رای

نظر شما چیست؟