با قیمت مصوب ۱میلیارد و ۴۶۰میلیون و ۳۰۰هزار تومان اعلام شد؛

شرایط فروش فونیکس آریزو ۶ جی تی مدیران خودرو – فروردین ۱۴۰۳

فروش خودرو جدید فونیکس آریزو ۶ جی تی از امروز بصورت نقدی و اقساطی، با تحویل ۹۰ روزه در نمایندگی های مجاز مدیران خودرو آغاز می‌شود.

چهارشنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
شرایط فروش فونیکس آریزو ۶ جی تی مدیران خودرو - فروردین ۱۴۰۳

بخشنامه فروش خودرو جدید فونیکس آریزو ۶ جی تی به نمایندگی های مجاز فروش شرکت مدیران خودرو ابلاغ شد. طبق این بخشنامه فروش که از امروز فعال خواهد شد، خودرو Fownix Arrizo 6 GT یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده و امکان خرید آن، هم بصورت نقدی برای مشتریان وجود دارد و هم بصورت اقساطی با بازپرداخت ۱۲ تا ۶۰ ماهه. البته در خرید اقساطی، مشتری ملزم به پرداخت حداقل ۶۰ درصد از قیمت خودرو به عنوان پیش‌پرداخت خواهد بود و تسهیلات نیز از محل بانک‌ها و با نرخ سود ۲۳ درصد تامین می‎شود.

فونیکس آریزو ۶ جی تی مدیران خودرو - Fownix Arrizo 6 GT

شرایط فروش فونیکس آریزو ۶ جی تی

برای این طرح فروش خودرو فونیکس آریزو ۶ جی تی، سود مشارکت در نظر گرفته نشده اما در صورت انصراف خریدار از تحویل خود، وجه پرداختی وی شامل ۱۲ درصد سود سالیانه انصراف خواهد بود. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه یا تایید اعتباری اقساط اعلام شده است. لازم به ذکر است در این نوبت، امکان خرید Fownix Arrizo 6 GT در رنگ های سفید و مشکی وجود دارد.

شرایط فروش فونیکس آریزو۶ جی‌تی اکسلنت
قیمت (تومان)رنگ‌های فعالتسهیلات از محل بانک
پیش‌پرداختتسهیلات
۱.۴۶۰.۳۰۰.۰۰۰سفید، مشکیحداقل ۶۰%حداکثر ۴۰%
۱۲ تا ۶۰ماهه
با بهره ۲۳%
تحویل: ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه / تایید اعتباری اقساط
فونیکس آریزو ۶ جی تی مدیران خودرو - Fownix Arrizo 6 GT

مشخصات Fownix Arrizo 6 GT

خودرو فونیکس آریزو ۶ جی تی در اصل یک نمونه ارتقاء یافته از آریزو۶ پرو است که نه تنها در طراحی ظاهری، کاملا متمایز و متفاوت جلوه می‌کند، بلکه در طراحی داخلی نیز با چیدمان مدرن‌تر و مجهزتری روبرو هستیم که روی هم رفته Arrizo 6 GT را یک سر و گردن بالاتر از آریزو۶ پرو قرار می‌دهد.

در لیست امکانات آریزو ۶ جی تی مواردی نظیر ترکیب نمایشگر های ۱۰ اینچ به هم چسبیده مولتی‌مدیا و پشت‌آمپر ها در یک قاب، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی های برقی جلو به همراه گرم کن و سردکن، سنسور پارک جلو و عقب، سانروف برقی دو حالته به همراه سایبان دستی، سنسور نور و باران، انتخاب حالت رانندگی (اکو / اسپرت)، TPMS، ترمز پارک برقی و اتوهُلد جلب نظر می‌کنند.

فونیکس آریزو ۶ جی تی مدیران خودرو - Fownix Arrizo 6 GT

پیشرانه نیز در این مدل، از یک موتور ۱.۶ توربو TGDi متصل به گیربکس ۷ سرعته اتومات WDCT تشکیل یافته که ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور داشته، Arrizo 6 GT را به یکی از سریع‌ترین و چالاک‌ترین سدان های مونتاژی بازار خودرو کشورمان تبدیل می‌کند.

ثبت نام خودرو فونیکس آریزو ۶ جی تی

همانطور که اشاره شد، شرایط فروش خودرو فونیکس آریزو ۶ جی تی به نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو ابلاغ شده و از امروز، ثبت نام آن آغاز خواهد شد. جهت ثبت‌نام می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش برند فونیکس مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنید.

5 از 4 رای

نظر شما چیست؟