با امکان خرید اقساطی با بازپرداخت حداکثر ۳۰ ماهه اعلام شد؛

فروش خودرو JAC J4 کرمان موتور – فروردین ۱۴۰۳

۲۹ فروردین الی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرحله جدید فروش خودرو JAC J4 در نمایندگی های مجاز کرمان موتور بصورت نقد و اقساط به اجرا درخواهد آمد.

چهارشنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
فروش خودرو JAC J4 کرمان موتور - فروردین ۱۴۰۳

بخشنامه فروش نقدی و اقساطی خودرو JAC J4 به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور ابلاغ شد. طبق این بخشنامه فروش، متقاضیان خرید خودرو JAC J4 از ۲۹ فروردین ماه الی سوم اریبهشت ماه فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به نمایندگی های فروش کرمان موتور نسبت به ثبت نام این خودرو بصورت نقدی و یا اقساطی، با بازپرداخت ۱۸ تا ۳۰ ماهه تسهیلات اقدام نمایند.

در این نوبت فروش، قیمت مصوب خودرو JAC J4 کرمان موتور، ۷۹۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده. مبلغ پیش‌پرداخت نیز در خرید اقساطی، ۵۴۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان می‌باشد. مابقی وجه خودرو در خرید اقساطی، در قالب بازپرداخت ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و یا ۳۰ ماهه قابل تسویه خواهد بود که به این ترتیب که برای هر سه قسط، یک فقره چک از مشتری دریافت می‌شود. جزئیات کامل پرداخت ها در طرح فروش اقساطی خودرو JAC J4 کرمان موتور را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت مصوب۷۹۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان
اقساط۱۸ ماهه۲۴ ماهه۳۰ ماهه
تسویه اقساط
(۳ماه، ۱چک)
۶ چک به مبلغ ۵۰.۰۵۹.۵۰۰ تومان۸ چک به مبلغ ۴۰.۴۹۳.۷۰۰ تومان۱۰ چک به مبلغ ۳۵.۱۸۵.۸۰۰ تومان
تاریخ اولین چک۲۵ شهریور ۱۴۰۳
رنگ‌های قابل عرضهسفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک
تحویل۶۰ روز کاری
مدل خودرو ها۱۴۰۳
شرایط فروش JAC J4 – فروردین ۱۴۰۳

چنانچه مایل به ثبت‌نام خودرو جک جی۴ در این طرح جدید هستید، می‌توانید از ۲۹ فروردین الی ۳ اردیبهشت به یکی از نمایندگی های مجاز فروش محصولات کرمان‌موتور در سراسر کشور مراجعه کنید.

فروش خودرو JAC J4 کرمان موتور - فروردین ۱۴۰۳
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟