با قیمت قطعی ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان اعلام شد؛

شرایط فروش ون باری اینرودز بهمن موتور – فروردین ۱۴۰۳

بخشنامه فروش نقدی ون باری اینرودز، ویژه فروردین ۱۴۰۳ و با موعد تحویل هفته آخر خرداد توسط بهمن موتور به نمایندگی‌های این شرکت ابلاغ شد.

دوشنبه - ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
شرایط فروش ون باری اینرودز بهمن موتور - فروردین ۱۴۰۳

طرح فروش نقدی ون باری اینرودز با قیمت قطعی و در تعداد محدود توسط بهمن موتور به اجرا در خواهد آمد. طبق اعلام شرکت، فروش محصول ون باری اینرودز بهمن موتور در این نوبت، نقدی و به صورت آنلاین انجام می‌شود. بر همین اساس متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین تا ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت (یا اتمام ظرفیت)، با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه بهمن نسبت به انجام فرآیند ثبت‌ نام، اقدام نمایند.

گفتنی است در این طرح فروش، ون‌ باری اینرودز هفته آخر خرداد و با مدل ۱۴۰۳ توسط بهمن موتور تحویل مشتریان خواهد شد و قیمت مصوب این محصول، ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان اعلام شده است.

خودرو قابل عرضهقیمت (تومان)تحویلسود انصراف
ون باری اینرودز (سفید)۸۱۷.۱۰۶.۰۰۰هفته آخر خرداد ۱۴۰۳۱۷.۵% سالیانه
شرایط فروش نقدی ون اینرودز – فروردین ۱۴۰۳

ون‌باری اینرودز از یک موتور بنزینی چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۱۴۹۹cc و گیربکس پنج دنده بهره می‌برد و فضای بار این خودرو ۲۶۲۰×۱۴۷۵×۱۲۷۰ میلی‌متر است. در بخش امکانات نیز اینرودز از مواردی نظیر فرمان برقی و فناوری کنترل پایداری الکتریکی ESC و کنترل حرکت در سربالایی HAC و کنترل کشش TCS و نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها TPMS و … بهره می‌برد.

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟