ایران خودرو ۳۰ سال پیش برای قیمت گذاری خودرو مونتاژی مردد بود؛

پیش‌فروش پژو ۲۰۵ منتظر قیمت‌گذاری شد! +عکس

بریده ای از روزنامه اطلاعات ۲۳ فروردین ۱۳۷۳ از تردید ایران خودرو در عرضه پژو ۲۰۵ مونتاژی به بازار با قیمت ۲ میلیون تومان خبر می‌دهد.

شنبه - ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
ایران خودرو ۳۰ سال پیش برای قیمت گذاری خودرو مونتاژی مردد بود؛پیش‌فروش پژو ۲۰۵ منتظر قیمت‌گذاری شد! +عکس

در سال ۱۳۷۳ قرار بود که ایران خودرو با مونتاژ پژو ۲۰۵ و عرضه آن بازار خودرو را متحول کند. ابتدا قیمت این خودرو ۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود. روزنامه اطلاعات ۲۳ فروردین ۱۳۷۳ از تردید ایران خودرو در عرضه این خودرو با قیمت اعلام شده خبر داد.

به گزارش خودرودیلی، در متن این خبر روزنامه اطلاعات ۲۳ فروردین ۱۳۷۳ آمده بود:

قرارداد “پژو ۲۰۵” در نمایندگی های فروش ایران خودرو آماده شده و پس از تکمیل مراحل نهایی آن و تعیین قیمت جدید، در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد. به گزارش خبرنگار ما، پیش از این اعلام شده بود که خودرو سواری “۲۰۵” که بصورت CBU (مونتاژ خارج) وارد شده است، به بهای ۲ میلیون تومان پیش فروش خواهد شد اما به دلیل تغییراتی که در خط تولید این سواری در شرکت ایران خودرو پیش آمده، این مبلغ افزایش یافته است.

خبرنگار ما در تماسی با دفتر مدیریت سواری شرکت ایران خودرو کسب اطلاع کرد که آخرین قیمت تعیین شده برای فروش بزودی اعلام خواهد شد، اما این دفتر ضمن تکذیب نکردن خبر مزبور، از زمان آمادگی نمایندگیهای فروش این شرکت برای انعقاد قرارداد با متقاضیان اظهار بی‌اطلاعی کرد.

لازم به ذکر است خط تولید سواری “پژو ۲۰۵” هم اکنون مراحل نهایی نصب تجهیزات خود را در شرکت ایران خودرو می‌گذارند. و پیش‌بینی می‌شود که بهره‌برداری از آن در تابستان امسال آغاز شود.

ایران خودرو ۳۰ سال پیش برای قیمت گذاری خودرو مونتاژی مردد بود؛پیش‌فروش پژو ۲۰۵ منتظر قیمت‌گذاری شد! +عکس
5 از 2 رای

نظر شما چیست؟