جشنواره فروش خودرو های فردا موتور در کاروموتور با جوایز میلیاردی برای خریداران

با خرید خودرو در جشنواره ویژه فروش خودروهای فردا موتورز در کاروموتور، شانس برنده شدن یک دستگاه سوبا M4 و جوایز متنوع دیگر را خواهید داشت.

شنبه - ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
فردا ۵۱۱ در کنار سوبا M4 و FMC T5 - جشنواره فروش خودرو های فردا موتور در کاروموتور با جوایز میلیاردی برای خریداران

جشنواره ویژه فروش خودرو های فردا موتورز با امکان خرید نقد و یا اقساطی و جوایز میلیاردی برای خریداران خودروهای فردا، هم‌اکنون در کاروموتور، نمایندگی ۲۱۰۸ فرداموتورز در جریان است. در این جشواره ویژه فروش، هر چهار خودرو شرکت فردا موتورز، شامل سدان جمع‌وجور B511، کراس‌اوور های FMC T5 و FMC SX5 و مینی‌ون لوکس سوبا M4 با قیمت قطعی قابل عرضه است و موعد تحویل، بسته به طرح انتخابی و شرایط پرداخت، می‌تواند فوری، ۹۰ روزه و یا ۱۲۰ روزه باشد.

سدان فردا موتورز FMC B511

 

 

به گزارش خودرودیلی، همانطور که اشاره شد، در کنار فروش نقدی، تسهیلات ۱۲ و یا ۲۴ ماهه نیز در این طرح برای خریداران خودرو های فردا موتورز در نظر گرفته شده و اقساط، هر در قالب چک هایی با فواصل سه ماهه تسویه می‌شوند.

گفتنی است نیازی به ضامن و یا جواز کسب برای خرید اقساطی خودرو های فردا موتورز در جشنواره فروش کاروموتور، نمایندگی ۲۱۰۸ فردا موتورز، نبوده، به مبلغ پیش‌پرداخت مشتریان در تحویل ۱۲۰ روزه، ۱۸ درصد سود مشارکت تعلق می‌گیرد. خودروها نیز با گارانتی ۵ ساله و یا پیمایش ۱۰۰ هزار کیلومتر تحویل مشتریان خواهند شد.

کراس اوور FMC SX5 فردا موتورز

در کنار این موارد، جشنواره فروش خودرو های فردا موتورز در کارموتور، پُر است از جوایز متنوع برای خریداران خودرو های فردا موتورز از نمایندگی ۲۱۰۸ این شرکت. این جوایز عبارتند از یک دستگاه خودرو سوبا M4، ۱۰ دستگاه آیفون ۱۳ پرو، ۱۰ سکه تمام بهار آزادی، ۱۰ تور دو نفره دبی با اقامت در هتل ۵ ستاره، ۱۰ تور دو نفره استانبول با اقامت در هتل ۵ ستاره و ۲۰ تور دو نفره کیش با اقامت در هتل ۵ ستاره.

کراس اوور FMC T5 فردا موتورز

اگر می‌خواهید همراه با خرید یکی از خودرو های فردا موتورز، برنده خوش‌شانس یک دستگاه خودرو لوکس سوبا M4 و یا دیگر جوایز ارزشمند جشنواره فروش خودرو های فردا موتورز در نمایندگی ۲۱۰۸ این شرکت، کاروموتور باشید، می‌توانید به محل عاملیت، واقع در زعفرانیه، ضلع شمالی میدان اعجازی (آصف)، ابتدای کوچه میرزایی، پلاک ۵۲ مراجعه فرمایید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت CaroMotor.co مراجعه کنید و یا از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ از طریق شماره های ۲۲۴۲۴۶۶۲-۰۲۱ و ۹۱۰۳۴۴۴۴-۰۲۱ با کارشناسان کاروموتور در تماس باشید.

مینی‌ون لوکس سوبا M4 فردا موتورز

انتهای پیام

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 21 فروردین 1403 - 00:26

    مثل این که واقعا ماشین ها رو دستشون باد کرده

  • مهردا | 21 فروردین 1403 - 15:29

    حاجی سر کاریه زنگ زدم کسی جواب نمیده

  • ناشناس | 22 فروردین 1403 - 19:37

    بنده ثبت نام کردم کجا سرکاری

    • امیرحسین | 25 فروردین 1403 - 12:46

      خدایی چقدر زیرمیزی دادی جهت ثبت نام..!!!؟؟؟