خانه‌تکانی مدیرعامل جدید سایپا در شرکت‌های تابعه با معرفی مدیران عامل جدید

جواد توسلی مهر، مدیرعامل جدید گروه سایپا امروز طی احکامی جداگانه مدیران عامل جدید چند شرکت تابعه این گروه خودروسازی را منصوب کرد.

دوشنبه - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
خانه‌تکانی مدیرعامل جدید سایپا در شرکت‌های تابعه با معرفی مدیران عامل جدید

همانطور که انتظار می‌رفت، با نشستن جواد توسلی مهر روی صندلی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، شاهد تغییرات گسترده در تیم مدیریتی این گروه خودروسازی و شرکت های تابعه آن خواهیم بود. در اولین اقدام، مدیرعامل جدید سایپا امروز مدیران ارشد برخی شرکت های تابعه گروه خودروسازی سایپا را تغییر، و نام های جدیدی را جایگزین آنها کرد.

به گزارش خودرودیلی، امروز طی حکمی از سوی جواد توسلی مهر، مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، اردلان حسینی مدیرعامل سابق شرکت گواه را به جای مجتبی معظمی به عنوان مدیرعامل جدید سایپا یدک منصوب شد. همچنین طی حکمی جداگانه، مجید آقایی به عنوان مدیرعامل زامیاد منصوب شد. در شرکت پارس خودرو نیز با حکم مدیرعامل جدید گروه سایپا، عبدالله سلطانی به عنوان جایگزین سید محمد حسین ادیانی به سمت مدیر عاملی این شرکت منصوب شده است.

مهدی صادقی کاشان هم که ۱۰ روز پیش توسط محمد علی تیموری به جای سعید علیزاده، به عنوان مدیرعامل زامیاد معارفه شده بود، این بار توسط جواد توسلی مهر به عنوان مدیرعامل سایپا کاشان منصوب شد تا جای ادیانی را در این سمت بگیرد!

انتصاب محمدعلی حیاتی به عنوان مدیرعامل سازه گستر سایپا به جای مهرداد معلمان و انتخاب محمد محمدی، دروازه‌بان سابق تیم های سایپا، پرسپولیس، پیکان، استقلال و … به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی وزرشی سایپا به جای سید مهدی حسنی پور نیز از دیگر تغییرات بزرگ در بالاترین رده مدیریتی شرکت های تابعه گروه خودروسازی سایپاست که امروز، با تصمیم مدیرعامل جدید این گروه به انجام رسید.

گفتنی است امروز علی میرزایی نیز به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری رنا، جای فرزاد ناظمی را گرفت.

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟