اولین تصاویر از محصول عجیب جیلی منتشر شد

جیلی خودرو جدیدی برپایه برند نوپای Zeekr عرضه خواهدکرد که تکنولوژی روز، چالاکی خودروهای برقی و طراحی متمایز را به بازار MPV ها تزریق می‌کند!

شنبه - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
2024 Geely Zeekr MIX - اولین تصاویر از محصول عجیب جیلی منتشر شد

برند جدید زیکر که مختص خودروهای الکتریکی در خانواده محصولات جیلی است، اواسط بهار سال آینده پذیرای یک عضو جدید خواهد بود. این عضو جدید خانواده زیکر، یک مینی‌ون خانوادگی بنام Zeekr MIX است که هم ماهیت مدرن و پیشرفته‌ای دارد، و هم از نظر طراحی ظاهری، کاملا متفاوت از مینی‌ون هایی است که ما تا به امروز می‌شناختیم.

در واقع، کوچ مشتریان از بازار مینی‌ون های خانوادگی به سمت کراس‌اوور ها و SUV، خودروسازان را بر آن داشته تا مرز های خلاقیت را طراحی نسل جدید مینی‌ون ها، جابجا کنند و این، همان کاری است که طراحان جیلی در خلق Zeekr MIX انجام داده اند.

2024 Geely Zeekr MIX - اولین تصاویر از محصول عجیب جیلی منتشر شد

جیلی زیکر میکس با طول بدنه ۴.۶۸۸ میلیمتر، فاصله ۳.۰۰۸ میلیمتری بین دو محور خود دارد؛ اعدادی که کاملا نشان دهنده فضای بسیار جادار کابین این مینی‌ون میدسایز خانوادگی است، مخصوصا وقتی این را هم در نظر داشته باشید که MIX تنها بصورت دو ردیف سرنشین عرضه خواهد شد. و طبق تصاویر جاسوسی انتشار یافته از فضای داخلی، طراحان جیلی در این بخش نیز به خوبی توانسته اند ماهیت کاربردی کابین مینی‌ون ها را با حس و حال مدرن بودن، ترکیب کنند.

البته بیشتر از اینها، مجذوب پیشرانه Zeekr MIX خواهید شد چراکه این مینی‌ون خانوادگی، ۴۱۶ اسب‌بخار قدرت از پیشرانه الکتریکی مشترک با Zeekr 007 می‌گیرد. اطلاعات بیشتر از جیلی زیکر میکس تا نزدیک شدن به زمان رونمایی از آن در موتورشو پکن ۲۰۲۴ ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟