تفنگدار جدید آفرودرها، آمد؛ یک SUV مدرن با ژست لندروور های کلاسیک

شرکت Ineos که به‌تازگی وارد عرصه خودروسازی شده، دومین محصول خود را در هیبت یک SUV الکتریکی با ظاهر الهام شده از لندروور های کلاسیک معرفی کرد.

شنبه - ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
Ineos Fusilier 2027 - تفنگدار جدید آفرودرها، آمد؛ یک SUV مدرن با ژست لندروور های کلاسیک

گروه بریتانیایی Ineos که یکی از بزرگترین شرکت های دنیا در حوزه مواد شیمیایی به حساب می‌آید، سال ۲۰۱۷ استارت پروژه‌ای را زد که بلیط ورود آنها به عرصه خودروسازی بود؛ پروژه‌ای برای زنده کردن خاطره لندروور دیفندر کلاسیک که منجر به توسعه و تولید یک SUV آفرودی و پرهیبت بنام Grenadier در اواخر سال ۲۰۲۲ شد.

حال بخش خودروسازی گروه Ineos دومین خودرو خود را در هیبت خودرویی کوچکتر از Grenadier، بنام Fusilier (یا به زبان خودمان، تفنگدار) رونمایی می‌کند. این محصول جدید Ineos قرار است توسط Magna در اتریش تولید شود، یعنی همان کارخانه ای که مرسدس-بنز G-کلاس، جگوار I-Pace و فیسکر اوشن را نیز تولید می‌کند.

Ineos Fusilier 2027 - تفنگدار جدید آفرودرها، آمد؛ یک SUV مدرن با ژست لندروور های کلاسیک

خودرو Fusilier یک SUV چهار چرخ محرک است که پیشرانه ای الکتریکی، متشکل از دو موتور برقی (یکی بر روی محور جلو و دیگری بر روی محور عقب) دارد. در کنار نمونه تمام-الکتریکی، قرار است یک نمونه REEV نیز از Ineos Fusilier عرضه شود که در آن، یک موتور بنزینی نیز نیز به پیشرانه اضافه می‌شود. البته این موتور بنزینی، تنها برای شارژ مجموعه باتری ها استفاده می‌شود و محرک خودرو نخواهد بود.

آغاز عرضه Ineos Fusilier برای سال ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی شده و اطلاعات بیشتر از آن، طی ماه‌های آتی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟