بی‌خیال خرید پژو پارس شو، ۱۰۰میلیون وام بی‌بهره از ایران خودرو بگیر!

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از تسهیل شرایط پرداخت وجه خودروهای جایگزین پیشنهادی برای پژو پارس با ارائه وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون بهره خبر داد.

چهارشنبه - ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۷
بی‌خیال خرید پژو پارس شو، ۱۰۰میلیون وام بی‌بهره از ایران خودرو بگیر!

ایران‌خودرو برای آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه، پژو پارس را به عنوان اولویت خرید خود انتخاب کرده بودند و کماکان منتظر تحویل این خودرو “فعلا ارزان در درب کارخانه” هستند، پیشنهاد جایگزینی با خودرو های سورن پلاس ۸۵ گانه و یا ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقاء یافته را مطرح کرده؛ خودروهایی که اختلاف قیمت چند صد میلیونی با خودرو پایه یعنی پارس XU7P، پارس ای‌ال‌ایکس XU7P و پارس سفارشی XU7P دارند!

دلیل پیشنهاد جایگزینی هم این است که تولید پژو پارس با قیمت و سطح امکانات فعلی، به دلیل آنچه که عدم بهره‌مندی از استانداردهای ۸۵گانه اعلام شده، شدنی نیست و تنها تا پایان امسال ادامه خواهد داشت. از طرف دیگر، اگر هم سال آینده تصمیم به تطبیق دادن پژو پارس با استاندارد های ۸۵ گانه جهت بازگرداندن آن به خطوط تولید ایران خودرو گرفته شود، قطعا شاهد افزایش قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی آن در درب کارخانه خواهیم بود.

در پی خواست آن دسته از متقاضیان خرید خودرو که نسبت به تامین مابه‌التفاوت وجه پژو پارس با محصول جایگزین، اظهار نگرانی کرده‌اند، ایران خودرو در اطلاعیه‌ای از اعطای وام بدون بهره ۱۰۰ میلیون تومانی در صورت انتخاب خودرو جایگزین برای پژو پارس خبر داد. این خودروساز در اطلاعیه مذکور اعلام کرد: در راستای احترام به خواست مشتریان، بهره‌مندی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود برای تبدیل محصول پارس به خودرو جایگزین فراهم شده است.

به گزارش خودرودیلی، ایران خودرو تاکید کرده با توجه به لزوم اجرای مصوبه شورای عالی استاندارد مبنی بر ارتقای استانداردهای تولید خودرو در کشور و نظر به رعایت استانداردهای اجباری در تمامی محصولات ایران‌خودرو، ادامه تولید محصول پارس در سال ۱۴۰۳، به دلیل عدم توانایی آن در تطابق با استانداردها، منوط به دریافت تاییدیه‌های لازم است.

لذا این شرکت به منظور رعایت حقوق مشتریانی که خودرو پارس را از طریق سامانه یکپارچه انتخاب کرده‌اند، امکان انتخاب سایر محصولات را فراهم کرده است. ایران خودرو تصریح کرده به منظور رعایت حال مشتریان، ۱۰۰ میلیون‌ تومان از وجه خودروهای جایگزین را بدون دریافت سود و در اقساط ۱۲ ماهه دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟