فروش نقدی خودرو BAC X3، محصول جدید خودروسازان بم

شرایط جدید فروش نقدی خودرو BAC X3 که محصول جدید خودروسازان بم است، با قیمت قطعی ۸۸۹.۰۷۵.۴۰۰ تومان و تحویل ۹۰ روز کاری، اعلام شد.

دوشنبه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
فروش نقدی خودرو BAC X3، محصول جدید خودروسازان بم

شرایط فروش نقدی خودرو BAC X3 که محصول جدید خودروسازان بم می‌باشد، بصورت نقدی و با تحویل ۹۰ روز کاری اعلام شد. طبق این بخشنامه فروش جدید، خودرو BAC X3 با قیمت قطعی ۸۸۹میلیون و ۷۵هزار و ۴۰۰ تومان از طریق شبکه نمایندگی مُجاز فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان بم به‌فروش می‌رسد و امکان خرید خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری و خاکستری طوسی روشن متالیک وجود دارد.

فروش نقدی خودرو BAC X3، محصول جدید خودروسازان بم

به گزارش خودرودیلی، خودرو BAC X3 نام دارد و یک هاچبک کراس از تولیدات Geely (تحت برند مِیپِل) است، در بازار خودرو کشورمان، رو در روی خودروهایی نظیر MVM X33 Cross قرار می‌گیرد. خودرو BAC X3 دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور بوده، گیربکس آن از نوع CVT است.

از جمله امکانات آن باید به ایربگ‌های جلو، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل هرزگردی، ABS+EBD+EBA و نمایش فشار باد تایرها در بخش ایمنی اشاره کرد. در بخش رفاهی نیز BAC X3 Pro از امکاناتی نظیر کروزکنترل، سانروف، آینه‌های برقی دارای گرمکن، ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا با نمایشگر هشت اینچ، تنظیم دستی شش حالته صندلی راننده و چهار حالته صندلی سرنشین جلو، روکش چرم صندلی‌ها، دوربین دنده عقب و فرمان برقی با کنترلگرهای چندمنظوره بهره می‌برد.

فروش نقدی خودرو BAC X3، محصول جدید خودروسازان بم

در کنار اینها باید به بهره‌مندی BAC X3 Pro از چراغ‌های اتوماتیک جلو با دیلایت، سنسور دنده عقب و رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچ اشاره کنیم. لازم به ذکر است مصرف سوخت ترکیبی موتور چهار سیلندر این خودرو جدید خودروسازان بم، صدی ۶.۱ لیتر بوده، حالت رانندگی Eco و Sport برای آن در نظر گرفته شده.

همانطور که اشاره شد، چنانچه متقاضی شرکت در این طرح فروش خودرو جدید BAC X3 هستید، می‌بایست به نمایندگی های مُجاز فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان بم در سراسر کشور مراجعه کنید.

فروش نقدی خودرو BAC X3، محصول جدید خودروسازان بم

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟