لوکانو ۷، هنر و نوآوری در دنیای آفرود!

اولین محصول LUCANO در ایران، لوکانو ۷ خواهد بود؛ خودرویی که معیار زیبایی‌شناسی جدیدی بر مبنای مفاهیم کلاسیک طراحی به SUV های شهری اضافه کرده.

دوشنبه - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
لوکانو ۷، هنر و نوآوری در دنیای آفرود!

از زمان تولد و با  با شعار “برخواسته از کلاسیک، فراتر از کلاسیک“، برند لوکانو به سرعت جایگاه خود را بین دوستداران خودرو به دست آورد. به عنوان اولین مدل آفرود شهری تحت برند LUCANO، خودرو جدید لوکانو ۷ به لطف عملکرد قدرتمند در آفرود، بهره‌مندی از فناوری های هوشمند و همچنین زیبایی منحصر به فرد خود، توانسته نظر گروه جدیدی از الیت جامعه را به خود جلب کند.

در مفهوم زیبایی شناسی آفرود LUCANO، استحکام و ظرافت، مفاهیم ناسازگاری نیستند بلکه برعکس، یک شخصیت دوگانه هستند که یکدیگر را کامل می‌کنند. در لوکانو۷، ترکیب دو عنصر مربع و دایره در طراحی، به خوبی با هم ترکیب شده‌اند تا حس آفرودی بودن و قدرت را در عین پیروی از خطوط کلاسیک، ایجاد کنند.

لوکانو ۷، هنر و نوآوری در دنیای آفرود!

در مقایسه با مدل‌های سنتی و شناخته شده دنیای شاسی‌بلند ها، خطوط صاف و شیک لوکانو ۷ همراه با تناسبات محکم و مکعبی شکل آن از نمای جانبی، اثر بصری کاملی را ایجاد کرده، خونسردی و وقار را در شخصیت الیت جدیدی که خریدار این SUV خواهند بود را نشان می‌دهد.

در طراحی چراغ‌های جلو LUCANO 7 از طراحی ماتریسی با باریکه های LED استفاده شده و در آن، شاهد تقسیم دیلایت و نورپردازی اصلی در دوسطح بالا و پایین هستیم. همچنین یک حالت خوشامدگویانه برای فرآیند روشن شدن چراغ ها در نظر گرفته شده که روی هم رفته، باعث می‌شوند خودرو بلافاصله با استارت، دروازه ای رو به ماجراجویی های آفرود و کاوش های بی‌باکانه باز کند.

در نمای جانبی لوکانو۷، خط کمر صعودی و سقفی که با یک شیب رو به پایین مهیج به شیشه عقب می‌رسد، یک طراحی لایه لایه و محکم را پدید آورده. مکمل این شکل خطوط و سطوح نیز طرح محبوب دستگیره مخفی درب‌هاست که روی هم رفته، به زیبایی یک طراحی یکدست را برای نمای جانبی LUCANO 7 پدید آورده‌اند.

لوکانو ۷، هنر و نوآوری در دنیای آفرود!

در نمای عقب لوکانو ۷، طرح چراغ عای یکپارچه‌ای را در دل یک پانل خطی سیاه شاهد هستیم که در طرفین، طرج چراغ های ماتریسی جلو را با باریکه های مستطیل-شکل متعدد، تکرار کرده و در وسط نیز نوشته LUCANO را با تایپ‌فیسی واضح در خود دارد. این طراحی، به نوعی تداعیی کننده شعله های آتشی است که از کناره های خودرو در هنگام حرکت، پخش می‌‎شوند تا مسیر آفرود و بیراهه را علامت گذاری کنند.

جالب‌توجه این است که لوکانو۷ سه رنگ بدنه اختصاصی، شامل سفید مرمری، سیاه کریستال کربن و سبز زیتونی خواهد داشت؛ رنگ‌هایی با کیفیت بالا که با دقت رنگ خودروهای لوکس انجام می‌شود تا به خوبی بافت بدنه برتر خودروهای LUCANO را به نمایش بگذارد.

در پایان می‌توان گفت در لوکانو ۷، زبان طراحی منحصربفرد و مهارت بسیار بالا در ساخت کاملا مشهود بوده و زیبایی‌شناسی نوآورانه “استحکام در عین ظرافت” این خودرو، یک معیار زیبایی‌شناسی جدید بر مبنای مفاهیم کلاسیک طراحی به دنیای SUV های شهری آفرود اضافه کرده است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟