اعلام قیمت نسل جدید هیوندای سانتافه

هیوندای نسل جدید سانتافه را با قیمت پایه ۳۵.۳۴۵ دلار در آمریکا عرضه کرده؛ عددی که برای مجهزترین تیپ تجهیزاتی به ۴۷.۸۹۵ دلار می‌رسد.

جمعه - ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
اعلام قیمت نسل جدید هیوندای سانتافه

هیوندای قیمت‌گذاری نسل جدید سانتافه در بازار آمریکا را اعلام کرد و همانطور که انتظار می‌رفت، با توجه به ابعاد بزرگتر، عرضه بصورت سه ردیف سرنشین، بهره‌مندی از موتور توربوشارژ بصورت استاندارد و تغییرات بنیادین در طراحی ظاهری و داخلی، نسل جدید هیوندای سانتافه با قیمتی به مراتب بالاتر از نسل گذشته به بازار خواهد آمد.

اعلام قیمت نسل جدید هیوندای سانتافه

برای نسل جدید سانتافه، هیوندای در حالی قیمت پایه ۳۵.۳۴۵ دلاری در نظر گرفته که قیمت پایه نسل قبل این کراس‌اوور کره‌ای، در مدل ۲۰۲۳ از حدود ۳۰ هزار دلار آغاز می‌شد. دقیق‌تر اگر بخواهیم بگوییم، کف قیمت در نسل جدید، ۵.۲۶۰ دلار افزایش یافته. البته با این وجود، قیمت مجهزترین تیپ تجهیزاتی سانتافه ۲۰۲۴، یعنی تیپ کالیگرافی، به ۵۰ هزار دلار نمی‌رسد.

اعلام قیمت نسل جدید هیوندای سانتافه

در نسل جدید، هیوندای سانتافه در تمامی تیپ‌ها با موتور ۲.۵ لیتری توربو ۴ سیلندر که ۲۷۷ اسب‌بخار قدرت دارد و متصل به گیربکس هشت سرعته اتومات دو کلاچ است، عرضه می‌شود. غیر از مدل آفرودی XRT که ۴۱.۹۹۵ دلار قیمت‌گذاری شده، تمامی تیپ‌های این خودرو در حالت استاندارد، بصورت دیفرانسیل-جلو (FWD) عرضه می‌شوند اما می‌توان با ۱.۸۰۰ دلار، سیستم چهارچرخ محرک (AWD) را نیز برای آن سفارش داد.

اعلام قیمت نسل جدید هیوندای سانتافه

هیوندای نسل جدید سانتافه را با پیشرانه هایبرید نیز عرضه می‌کند که البته کمی گران‌تر از نمونه های دارای پیشرانه بنزینی است. هیوندای فعلا از مصرف سوخت پیشرانه هایبرید در نسل جدید سانتافه اطلاعاتی ارائه نکرده اما انتظار می‌رود نزدیک به ۶.۹ تا ۷.۳ لیتر نسل قبل باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟