مزایده ایران خودرو – دی ماه ۱۴۰۲

مزایده جدید خودروهای ایران خودرو ۲۱ الی ۲۴ دی ماه با عرضه تعدادی از خودروهای سواری تصادفی و آسیب‌دیده امداد خودرو ایران، برگزار می‌شود.

شنبه - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۳
صف خودروهای رانا پلاس ایران‌خودرو - مزایده ایران خودرو در دی ماه ۱۴۰۲

مرحله جدید مزایده های ایران خودرو قرار است از پنجشنبه ۲۱ دی ماه لغایت یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شود. در این نوبت از مزایده های شرکت ایران خودرو، قرار است تعدادی از خودروهای سواری آسیب‌دیده و تصادفی از طریق مزایده عمومی و بصورت اینترنتی، به فروش برسد.

به گزارش خودرودیلی، متقاضیان شرکت در این مرحله از مزایده های ایران خودرو می‌توانند با مراجعه به انبار بدنه ایساکو، واقع در جاده قدیم کرج (بزرگراه شهید متوسلیان)، سه‌راهی شهریار به سمت شهریار، دوربرگردان اول به سمت تهران، بعد از سردخانه استقلال، کوچه اول، داخل کوچه اولین درب انبار، نسبت به بازدید از خودروهای قابل عرضه، اقدام نمایند. ساعت بازدید برای عموم نیز ۸:۳۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای ۲۱ الی ۲۴ دی اعلام شده است.

این نوبت از مزایده‌های ایران‌خودرو، مشمول محدودیت کُد ملی برای متقاضیان خرید، نمی‌باشد و متقاضیان می‌توانند با پرداخت سپرده ۱۰ میلیون تومانی برای هر خودرو، نسبت به اعلام قیمت پیشنهادی در سایت مزایده های ایران خودرو، اقدام نمایند. ذکر این نکته ضروری است که مبلغ ۱۰ میلیون تومان، سپرده مورد نیاز برای ثبت پیشنهاد قیمت برای هر خودرو می‌باشد و برای مثال، اگر فردی متقاضی ثبت پیشنهاد قیمت برای ۵ خودرو قابل عرضه در این مزایده ایران خودرو باشد، می‌بایست برای هر یک از این پنج دستگاه، ابتدا ۱۰ میلیون تومان بصورت اینترنتی واریز نماید تا قادر به ثبت قیمت پیشنهادی باشد.

در صورت اعلام قیمت پیشنهادی متقاضی به عنوان قیمت برنده، متقاضی می‌بایست ظرف مدت مشخص شده پس از اعلام نتایج نسبت به واریز مبلغ خودرو، اقدام نماید. در غیر اینصورت، مبلغ سپرده شرکت در مزایده (۱۰ میلیون تومان)، به نفع مزایده‌گذار وصول خواهد شد.

همچنین در صورتی که قیمت پیشنهادی متقاضی به عنوان قیمت پیشنهادی برند، مشخص نشود، مبلغ سپرده طی مدت اعلامی توسط مزایده‌گذار، عودت داده خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به محل برگزاری مزایده مراجعه فرموده و یا با نماینده شرکت امداد خودرو ایران با شماره تلفن های ۰۲۱۴۵۵۴۲۰۳۵ – ۰۲۱۴۵۵۴۲۰۳۶ و یا ۰۹۱۰۱۷۵۶۴۶۸ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟