بندرعباس ایستگاه دوم تست‌درایو های آرین دیزل برای کامیون کشنده شکموتو X5000 است

آرین دیزل در ادامه فراهم آوردن بستر مناسب برای آشنایی مشتریان بالقوه با شکموتو X5000، رویداد تست‌درایو این کشنده را در بندرعباس برگزار می‌کند.

سه شنبه - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
بندرعباس ایستگاه دوم تست‌درایو های آرین دیزل برای کامیون کشنده شکموتو X5000 است

آرین‌دیزل برای اولین بار امکان تست‌درایو شکموتو X5000 را در بندرعباس فراهم آورده تا مشتریان بیشتر با ویژگی‌های این کشنده آشنا شوند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به پایانه باربری بندرعباس درخواست خود را جهت شرکت در تست درایو، ثبت کنند.

به گزارش خودرودیلی، در تست درایو، مشتریان می‌توانند از نزدیک با ویژگی‌های خودرو، مانند قدرت موتور، شتاب، هندلینگ، مصرف سوخت و امکانات رفاهی آن آشنا شوند. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا خودرویی را انتخاب کنند که متناسب با نیاز و علایق آنها باشد. بر همین اساس، آرین دیزل کمپین جدیدی را تعریف کرده که بر مبنای آن، امکان تست‌درایو کامیون کشنده شکموتو X5000 در شهر های مختلف فراهم می‌‌آید تا ضمن کمک به صرفه‌جویی در زمان برای خریداران بالقوه محصول، یک دید جامع و کامل از شکموتو X5000 به مشتریان ارائه شود.

با این توضیحات، اگر به دنبال خرید یک کامیون کشنده پرقدرت و به‌روز هستید، توصیه می‌کنیم از فرصت تست درایو Shacmoto X5000 که به شما کمک ‌می‌کند تا خودروی مناسب خود را پیدا کنید، استفاده کنید. رویداد تست‌درایو شکموتو X5000 شرکت آرین دیزل در شهر بندرعباس، از روز شنبه ۱۸ آذر ماه در پایانه باربری بندرعباس آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه، همه‌روزه از ساعت ۹ صبح الی ۴ بعدازظهر پذیرای متقاضیان آشنایی بیشتر با اولین محصول آرین دیزل تحت برند Shacmoto خواهد بود.

لازم به ذکر است آرین دیزل پیش از این، رویدادی مشابه را در کرمانشاه برگزار کرده و حال، بندرعباس ایستگاه دوم تست‌درایو های آرین‌دیزل برای کامیون کشنده شکموتو X5000 آماده برگزاری است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟