مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی + لیست قیمت

در مرحله جدید فروش یکپارچه خودرو های وارداتی، چهار خودرو با قیمت قطعی و دو خودرو جدید با قیمت علی‌الحساب و تحویل ۹۰ روزه عرضه شده.

دوشنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
جتا VS5 در کنار زوتی DL5 و کیا سونت - مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی + لیست قیمت

طبق اطلاعیه جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، متقاضیان واجد شرایط خرید خودرو های وارداتی می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۶ آبان الی ساعت ۲۳:۵۹ روز پنجشنبه ۱۸ آبان نسبت به انتخاب سه گزینه از خودروهای قابل عرضه در این نوبت به عنوان اولویت های خود، اقدام نمایند. در این نوبت، چهار خودرو با قیمت قطعی در مبادی ورودی کشور و دو خودروی جدید نیز با قیمت علی‌الحساب در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیش روی خریداران قرار گرفته‌اند.

به گزارش خودرودیلی، خودروهایی که با قیمت قطعی در این مرحله برای ثبت‌نام کنندگان، قابل انتخاب خواهند بود عبارتند از جتا های VS5 و VS7 شرکت ماموت خودرو، زوتی DL5 شرکت پارس‌خودرو و کیا سونت شرکت کوشا خودرو. البته قیمت قطعی این خودروها، قیمت نهایی مصرف‌کننده نبوده و همانطور که اشاره شد، در مبادی ورودی به کشور قید شده یعنی شامل هزینه‌های قانونی همچون مالیات ارزش افزوده، شماره‌گذاری، بیمه، گواهی اسقاط و … نمی‎شود. قیمت اعلامی برای این خودروها، به شرح زیر می‌باشد:

شرکت وارد کنندهمدل خودروقیمت قطعی (تومان)
ماموت خودروJetta VS5۲۰۲۲۵۰۰۰۰۰
ماموت خودروJetta VS7۱۶۹۵۷۰۰۰۰۰
کوشا خودروKIA Sonet۱۷۴۷۳۰۰۰۰۰
پارس خودروZotye DL5۸۲۶۵۰۰۰۰۰

در کنار این خودروها که در نوبت‌های پیشین نیز به عنوان گزینه‌های قابل عرضه پیش روی خریداران خودروهای وارداتی قرار گرفته بودند، دو گزینه جدید نیز به لیست خودروهای قابل عرضه از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اضافه شده که عبارتند از سوزوکی سیاز شرکت راسا موتور خاورمیانه و فیات ۵۰۰ شرکت پارسیان موتور مانلی. البته این خودروها، با قیمت علی‌الحساب عرضه شده‌اند و این یعنی ممکن است تا زمان اعلام شرایط فروش برای منتخبین، قیمت بالاتری نیز برای آنها اعلام شود.

شرکت وارد کنندهمدل خودروقیمت علی‌الحساب (تومان)
پارسیان موتور مانلیFiat 500۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰
راسا موتور خاورمیانهSuzuki Ciaz۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰

همانطور که اشاره شد، متقاضیان می‌توانند از صبح فردا (سه‌شنبه ۱۶ آبان) تا پایان روز پنجشنبه ۱۸ آبان نسبت به انتخاب سه خودرو از میان این خودروها به عنوان اولویت های خرید خود، اقدام نمایند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟