فروش نقدی فوری محصولات بهمن دیزل در عاملیت ها – مهر ۱۴۰۲

بهمن دیزل کامیون های کشنده، باری و کمپرسی امپاور، کامیونت های فورس و مینی‌بوس سحر پلاس را نقدی، با تحویل پاییز، در نمایندگی به فروش می‌رساند.

دوشنبه - ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
شرایط فروش نقدی فوری کامیون های کشنده، باری و کمپرسی، کامیونت های فورس و مینی‌بوس سحر پلاس بهمن دیزل در عاملیت ها - مهر ۱۴۰۲

بهمن دیزل از امروز (دوشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۲) طرح فروش نقدی کامیون های کشنده، باری و کمپرسی امپاور، کامیونت فورس و مینی‌بوس سحر پلاس را با تحویل پاییز سال جاری، آغاز کرده است. این مرحله از فروش کامیون های کشنده، باری و کمپرسی امپاور، کامیونت فورس و مینی‌بوس سحر پلاس شرکت بهمن دیزل که بصورت محدود و با قیمت قطعی در جریان است، مشتریان می‌توانند تا ساعت ۱۶ یکشنبه ۳۰ مهر با مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش بهمن‌دیزل نسبت به ثبت‌نام و خرید محصول مد نظر خود، اقدام نمایند.

شرایط فروش نقدی فوری کامیون های کشنده، باری و کمپرسی، کامیونت های فورس و مینی‌بوس سحر پلاس بهمن دیزل در عاملیت ها - مهر ۱۴۰۲

طبق جدول فروش انتشار یافته توسط بهمن دیزل، کامیونت فورس در تُناژ ۶ تن، ۸.۵ تن و ۱۲ تن عرضه شده که در مورد ۶ تن و ۸ تن، این محصول به همراه کاربری نیز قابل خریداری است. این محصولات، با موعد تحویل هفته آخر آبان یا آذر قابل خریداری هستند. کامیونت فورس ۱۲ تن در کاربری های مسقف فلزی، چادری و ایزوله قابل سفارش است اما فورس ۶ تن با کاربری‌های متنوع‌تری قابل سفارش می‌باشد که شرح کاربری‎ها به همراه قیمت هر یک را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

شرایط فروش نقدی فوری کامیون های کشنده، باری و کمپرسی، کامیونت های فورس و مینی‌بوس سحر پلاس بهمن دیزل در عاملیت ها - مهر ۱۴۰۲

بهمن دیزل کامیون های باری و کمپرسی جدید امپاور BD300 را نیز در این طرح، عرضه کرده با این توضیح که امکان سفارش نمونه باری با کاربری‌های متنوع از جمله مسقف بصورت فلزی، چادری یا ایزوله، بغلدار فلزی بازشو، باری چوبی با روکش فلزی، باری فلزی، یخچالدار و یخچالدار مجهز به درب جانبی وجود دارد. لازم به ذکر است قیمت کاربری‌های مذکور به قیمت مصوب محصول بدون کاربری که حدود ۲میلیارد و ۷۴۸میلیون تومان در نظر گرفته شده، اضافه خواهد شد.

در کنار این محصولات، کامیون کشنده تک‌محور امپاور BD500 در این طرح فروش بهمن دیزل، با قیمتمصوب ۴میلیارد و ۶۲۵میلیون و ۳۶۵هزار تومان عرضه شده و موعد تحویل نمونه های ثبت‌نامی آن، هفته آخر آبان ماه می‌باشد. مینی‌بوس سحرپلاس نیز دیگر محصول قابل خریداری از طریق عاملیت های مجاز فروش و خدمات پس از فروش بهمن‌دیزل است، با این توضیح که قیمت مصوب آن، ۲میلیارد و ۴۱۵میلیون و ۲۱۱هزار تومان در نظر گرفته شده و موعد تحویلش، هفته چهارم آبان ماه می‌باشد.

شرایط و ضوابط مربوط به این طرح جهت مطالعه بیشتر مشتریان در وبسایت گروه بهمن اعلام شده است. در ضمن، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش بهمن دیزل در سراسر کشور مراجعه کنید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • نادرفاطمی | 15 مهر 1402 - 15:32

    خریدشرایطی