نسل جدید مزدا BT-50 که سال ۲۰۲۰ برای اولین بار معرفی شد، برعکس نسل های پیشین این پیکاپ میدسایز که برپایه پلتفرم مشترک با فورد رنجر ساخته میشد، برپایه پلتفرمی مشترک با ایسوزو D-Max توسعه یافته. و همزمان با این تغییرات ساختاری، در ظاهر نیز با پیروی از سبک طراحی اسپرتی و مهیج خودروهای سواری مزدا، ژستی متفاوت به خود گرفته. مزدا به تازگی برپایه این پیکاپ میدسایز خوشاستیل خود، نمونه آفرودی تری ارائه کرده که BT-50 Thunder Pro نام دارد.
این مدل جدید BT-50، دارای کیت بدنه آفرودی پرهیبتی است که در ترکیب با رینگ های اختصاصی ۱۸ اینچ پوشش یافته با تایرهای چهارفصل، سیستم تعلیق Old Man Emu BP-51 با دمپرهای پر شده نیتروژن و پروژکتور های پرقدرت، این مزدا را آماده برای ماجراجویی در سختترین مسیرهای خارج از جاده جلوه میدهد. سفارش این پکیج برای خریداران استرالیایی مزدا BT-50 هزینه ۹هزار و ۴۶ دلاری دارد، البته غیر از قیمت خودرو پایه.
انتهای پیام
نظر شما چیست؟