حضور کامیون های کشنده و کمپرسی پیلسان در نمایشگاه خودرو شیراز

پیلسان با هدف سهم‌خواهی بیشتر از بازار خودروهای تجاری و کار، تولید به مراتب بیشتری از انواع کامیون کشنده، کمپرسی و باری را برنامه‌ریزی کرده.

پنجشنبه - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
کامیون کمپرسی C7H 480 6X6 در نمایشگاه خودرو شیراز

پیلسان که در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کامیون کشنده در کشور به حساب می‌آید، در نمایشگاه خودرو شیراز، در کنار کامیون‌های کشنده C7H دنده‌ای ۴۴۰ اسب‌بخاری و اتومات ۴۸۰ اسب‌بخاری، کامیون کمپرسی جدید خود، C7H 440 6X4 را نیز به نمایش عموم گذاشته؛ محصولی که اولین نمایش عمومی خود را اواخر پاییز سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل تجربه کرد و حال، مقدمات تولید انبوه آن توسط مجتمع صنعتی پیلسان فراهم آمده.

کامیون کمپرسی C7H 480 6X6 در نمایشگاه خودرو شیراز

مجتمع صنعتی پیلسان که فعالیت های خود را با تولید انواع تریلر (چادری، کفی، یخچالی، کمپرسی و تیغه) آغاز کرده، از اواسط ۱۳۹۹ تولید اولین کامیون کشنده خود، C7H با موتور ۴۴۰ اسبی و گیربکس دنده‌ای را آغاز کرد و در نمایشگاه صنعت حمل و نقل ۱۴۰۰ نیز مدل AMT کامیون کشنده C7H را با موتور قدرتمندتر ۴۸۰ اسب‌بخاری به تولیدات خود اضافه کرد.

در حال حاضر تولید تریلر از دستور کار پیلسان خارج شده و تمرکز شرکت، بر روی انواع کامیون می‌باشد. همین باعث شده تا سال گذشته، با رُشدی چشمگیر، تولید حدودا ۱۳۰۰ دستگاهی در مجتمع صنعتی پیلسان رقم بخورد که از بخش کامیون‌های کشنده، سهم قابل‌توجهی به حساب می‌آید.

کامیون کمپرسی C7H 480 6X6 در نمایشگاه خودرو شیراز

البته برای امسال، قرار است سهم پیلسان از بازار خودروهای تجاری و کار کشورمان، بیشتر نیز بشود چراکه برای دستیابی به تیراژ تولید به‌مراتب بیشتر برنامه‌ریزی شده که در این مسیر، قطعا بر روی تولیدات باری و کمپرسی نیز حساب ویژه باز کرده. به این منظور، در کنار کامیون کمپرسی C7H 440 6X4 که تصاویر آن را نیز در این نوشتار مشاهده می‌کنید، نمونه باری و دو محصول دیگر نیز به تولیدات پیلسان اضافه خواهند شد.

لازم به ذکر است در ادامه، پیلسان قرار است نمونه قدرتمندتر C7H را نیز با ظاهر به‌روز تر، به عنوان پرچمدار خانواده کامیون‌های کشنده خود، به بازار عرضه کند. البته فعلا در مورد زمان عرضه، اطلاعاتی در دست نداریم.

کامیون کشنده پیلسان C7H 480 AMT در نمایشگاه خودرو شیراز

لازم به ذکر است ویژه نمایشگاه خودرو شیراز، امکان خرید کامیون‌های کشنده پیلسان با ۲ درصد تخفیف از نمایندگی نیک خودرو شیراز نیز وجود دارد. نمایشگاه خودرو شیراز از روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد آغاز به‌کار کرده و تا پایان روز جمعه ۲۶ خرداد پذیرای بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان فارس خواهد بود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 27 خرداد 1402 - 11:26

    یک زمانی تو بازار دست فروشها ماشین حساب می‌فروختند اول میخریدی بعد از تو کیفش انواع برچسب برندها را داشت هر کدام انتخاب میکردی رو ماشین حساب می‌چسباند حالا قضیه ای کارخانه های ما همینه همه از چین وارد میشه هر کی هر اسمی میخواد میزاره روش تعداد کارخانجات ماشین سازی ایران بیشتر از کل کارخانه های جهان شده

  • رضا جان محمدی | 27 خرداد 1402 - 17:44

    آشغالهای چینی به درد نخور رامان خودرو

  • رضا جان محمدی | 27 خرداد 1402 - 17:45

    آشغالهای چینی به درد نخور رامان خودرو
    آشغال خودرو

  • آره | 31 خرداد 1402 - 08:21

    شبیه آمیکو هست😂

  • ناشناس | 2 تیر 1402 - 08:06

    این کارخانه های ماشین سازی همش شخصی هس وصاحبش همان ابر بدهکار های بانکی هس که پول بیت‌المال بر نمیگردونن وده برابر قیمت تمام شدش میفروشن

  • فرزاد | 25 مهر 1402 - 17:42

    بنویسم یا نه چیزی عوض نمیشه به من راننده کمپرسی ده چرخ اوراقی نمیدن قسطی یعنی اعتماد نیست به راننده نو پیش کش قبل از این کاغذ بازیها میگفتن یکی بیار ضامن شه ازدم قسط وردار ببر ولی میدانند این جوان 2ساله کم میاره ماشین بر میگردانه ولی چون یک تومن اولیه داره وسود جلو میده میدن به اون وامثال ما هم با تجربه چندرغاز میگیریم برای اینها یک سرویس میریم