قیمت جدید کارخانه چهار محصول ایران خودرو

قیمت نهایی چهار محصول ایران خودرو شامل دنا پلاس اتوماتیک، تارا دنده‌ای و اتومات و پژو پارس سال طبق فاکتورهای ارسالی برای مشتریان، مشخص شد.

چهارشنبه - ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
قیمت جدید کارخانه چهار محصول ایران خودرو - فروردین ۱۴۰۲

ایران خودرو با وجود اعلام قیمت پایه جدید محصولات خود توسط شورای رقابت، اقدام به انتشار لیست دقیقی که قیمت نهایی محصول درب کارخانه را مشخص کند، نکرده. اما طبق دعوتنامه هایی که برای تکمیل وجه به مشتریان ارسال شده، قیمت نهایی جدید چهار محصول ایران خودرو که عبارتند از دنا پلاس اتوماتیک، تارا اتوماتیک، تارا دنده‌ای و پژو پارس LX اعلام شده است.

طبق دعوتنامه‌های ارسالی، قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از ۳۹۸ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان سال ۱۴۰۱ به ۵۴۴میلیون و ۴۵هزار و ۳۰۰ تومان رسیده که نشان دهنده افزایش حدودا ۱۴۶ میلیون تومانی قیمت کارخانه این محصول می‌باشد. در خانواده تارا، قیمت نمونه دنده‌ای از ۲۹۳میلیون و ۹۹۰هزار و ۳۰۰ تومان رسیده به ۳۹۳میلیون و ۱۳۴هزار و ۱۰۰ تومان که حدود ۹۹میلیون تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد. عدد افزایش قیمت برای مدل اتوماتیک تارا نیز با قیمت جدید ۴۹۰میلیون و ۵۵۱هزار و ۴۰۰ تومان، نزدیک به ۷۵ میلیون تومان می‌باشد.

در این بین، قیمت پژو پارس سال سفارشی هم که طبق آخرین لیست قیمت ۱۴۰۱ ایران خودرو، حدود ۱۸۵میلیون و ۱۷۱هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود، برای تحویل فروردین ۱۴۰۲ با قیمت ۲۷۲میلیون و ۹۶۹هزار تومان فاکتور شده است؛ یعنی حدودا ۸۷میلیون تومان گران‌تر شده. شرح این قیمت‌های قدیم و جدید چهار خودرو مذکور را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

مدل خودروآخرین قیمت ۱۴۰۱قیمت فروردین ۱۴۰۲حدود افزایش
دنا پلاس اتوماتیک۳۹۸.۳۹۷.۳۰۰۵۴۴.۰۴۵.۳۰۰۱۴۶ میلیون تومان
تارا دنده‌ای۲۹۳.۹۹۰.۳۰۰۳۹۳.۱۳۴.۱۰۰۹۹ میلیون تومان
تارا اتوماتیک۴۱۵.۹۵۴.۳۰۰۴۹۰.۵۵۱.۴۰۰۷۵ میلیون تومان
پارس سال سفارشی۱۸۵.۱۷۰.۷۰۰۲۷۲.۹۶۹.۰۷۰۸۷ میلیون تومان

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟