جزئیات معامله ۱۷۵ دستگاه لاماری ایما سفید در بورس کالا

دریک رقابت داغ میان ۹۲۵ سفارش خرید لاماری ایما سفید در بورس کالا، درنهایت میانگین قیمت برنده ۱.۹۲۱میلیارد تومانی برای این خودرو به ثبت رسید.

یکشنبه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
جزئیات معامله ۱۷۵ دستگاه لاماری ایما سفید در بورس کالا

دقایقی پیش عرضه ۱۷۵ دستگاه لاماری ایما سفید آرین پارس موتور با رقابت حدودا ۹۶درصدی به پایان رسید. در این عرضه که از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد، ۹۲۵ تقاضا برای خرید خودرو لاماری ایما سفید شرکت آرین پارس موتور به ثبت رسید که به توجه به عرضه های پیشین، نویدبخش رقابتی داغ برای خرید این خودرو خوش‌فروش داشت. در نهایت نیز در حالی میانگین قیمت پیشنهادی برنده ۱میلیارد و ۹۲۰میلیون و ۹۸۳هزار تومانی برای آن به ثبت رسید که در نوبت پیشین عرضه (چهارم بهمن ماه ۱۴۰۱)، میانگین قیمت پیشنهادی برنده ۱میلیارد و ۶۷۲میلیون و ۲۸۰هزار تومان برای آن به ثبت رسیده بود.

جزئیات معامله ۱۷۵ دستگاه لاماری ایما سفید در بورس کالا

لازم به ذکر است به قیمت پیشنهادی برنده مشتریان، ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی برنده و مبلغ ۳۹میلیون و ۴۴۲هزار و ۹۰۲ تومان به عنوان هزینه های شماره‌گذاری، بیمه و سایر هزینه های قانونی اضافه خواهد شد. با این حساب، قیمت نهایی فروش خودرو لاماری ایما سفید در بورس کالا به حدود ۲میلیارد و ۱۳۳میلیون ۳۳۳هزار تومان می‌رسد که البته این رقم، شامل خواب پول تا موعد تحویل (۳۱ خرداد ۱۴۰۲) نمی‌شود.

امروز خودرو لاماری ایما در رنگ‌های سبز، مشکی و خاکستری نیز روی تابلو عرضه بورس کالا رفته که با پایان یافتن معامله، نتیجه آنها را نیز بازنشر خواهیم کرد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟